Kyllä se oli mukavan romanttinen juttu.
Ansa oli niin ihana ja Joel niin komea.
Eikös niin tytöt?
Tyttö kuun sillalla
8
577
Vastaukset
- Tyttö sohvan pohjalta
Vain viisi minuuttia, niin sietoraja ylittyi,
lähdin käppäilemään!
En kestä ylinäyttelemistä. - läppärin
edessä.
- MUMMELI1
Milloin tulen siihen ikään että jaksan katsella vanhat kotimaiset? Nyt ei vielä millään jaksa katsella niin naivia näyttelyä ja aiheita.
Ennen poljettiin 7km polkupyörällä näitä katsomaan .No silloin oltiin 14-16 vuotiaita. Onhan näillä nykyisillä nuorillakin fantasia elokuvansa. - Susanna*
MUMMELI1 kirjoitti:
Milloin tulen siihen ikään että jaksan katsella vanhat kotimaiset? Nyt ei vielä millään jaksa katsella niin naivia näyttelyä ja aiheita.
Ennen poljettiin 7km polkupyörällä näitä katsomaan .No silloin oltiin 14-16 vuotiaita. Onhan näillä nykyisillä nuorillakin fantasia elokuvansa.Vielä jokunen aika sitten olin kanssasi täysin samaa mieltä, en kertakaikkiaan pystynyt katsomaan noita vanhoja kotimaisia lässytyksiä. Mitä sitten lieneekään minussa tapahtunut, mutta joitakin niistä katselen jo jopa mielelläni. Tänäistä en nähnyt.
- väliä näytetään
näitä samoja elokuvia, eikö tosiaan ole suomalaisia filmejä yhtään näyttämättömämpiä?
tv. katsojatar- Havukka-ahon ajattelijatar
Vaan se musiikki on pahempaa kuin rockin räminä, puhetta ei kuule lainkaan jos musiikin laittaa pienemmälle.
- joka sana,
Havukka-ahon ajattelijatar kirjoitti:
Vaan se musiikki on pahempaa kuin rockin räminä, puhetta ei kuule lainkaan jos musiikin laittaa pienemmälle.
luulisi jo voitavan järjestää.
Kamala tasosero puheen ja musiikin välillä. - Mallamaija
Havukka-ahon ajattelijatar kirjoitti:
elokuvassa oli tekstitys. Yle:llä on muutenkin äänien suhteen homma kadoksissa. Tykkään katsoa vanhoja suom. elokuvia. No, jotkut on aika mahdottomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471