Ollaan kesällä lähdössä Sunny Beachille ( lapset silloin 1v. ja 2,5v. ) Nyt tekis mieli varata syksyksi toinen matka. Minne olisi halpaa matkustaa ja missä olisi syskyllä myös lämmin??
Minne mennä???
5
594
Vastaukset
- on kelpo
paikka kesällä lapsiperheelle. Ehkä jopa kuuma.
Syksyn lämpömatkoja ei ole olemassakaan halvassa hintaluokassa.
Tosin et laittanut rajoja raha- etkä lämpöarvoille. ne kun saamme niin voimme ryhtyä veikkailemaan Teille lomakohdetta. Uskon että sellainen löytyy..- äippä
hinnat vois olla korkeintaan 700€/per. aikuinen ja lämpötilat voi olla jotain 25 asteesta ylöspäin. Hotelli sais olla huoneistohotelli ja lähellä rantaa sekä kaupunkia. Kiitos näin etukäteen kaikille jotka viitsii vastata. :)
- lokakuussa lämmintä
Älä varaa syyslomien aikaan, ennen sitä tai sen jälkeen matkat on halvempia. Valitkaa hotelli, jossa on lämmitetty uima-allas. Eikä lentomatkakaan ole pitkä.
- äippä
Oltiin 2003 syksyllä Egyptin Hurghadassa ja saatiin hirvee ripuli tauti, muuten oli kiva paikka ja ihana punainenmeri.. keväällä 2007 oltiin häämatkalla Egyptin Sharm El Sheikissä ei oiken tykätty kyseisestä paikasta....
- pidä mennä
äippä kirjoitti:
Oltiin 2003 syksyllä Egyptin Hurghadassa ja saatiin hirvee ripuli tauti, muuten oli kiva paikka ja ihana punainenmeri.. keväällä 2007 oltiin häämatkalla Egyptin Sharm El Sheikissä ei oiken tykätty kyseisestä paikasta....
arabimaihin. Riskejä on liian paljon.
Suosittelen teille Lanzarotea. Yksinkertainen pakettimatka mahtuu budjettiinne sekä ilman lämpötilat ovat n. kohdillaan. Meri- ja uimasallasvedet ovat mielestäni kylmiä koko vuoden. Avantouimarin mielestä liian lämpimät. Mutta jostain on tingittävä jos lomarahat ovat rajoitetut.
Itse olimme lastemme kanssa saarella. Mihinkään ylistyslauleluun ei ole aihetta mutta ei tule myöskään mieleen mitään negatiivistä.
Kelpo paikka lapsiperheelle !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244