on kyllä kamala, kun yhdet esittelee Valentiina paran edessä upeita vaatteita ihan piruuttaan, vielä kaupassa jossa on vaan luiperoille vaatteita. Oresteksella oli kyllä hieno ilme kun se avasi ne sovituskopin verhot. :D
Olimpia tuntuu tuossa alussa naurettavan kiltiltä, kun ajattelee mitä se vielä saa aikaiseksi myöhemmin.
Mitähän tämä suomi24 sekoilee, toivottavasti en lähetä samaa viestiä moneen kertaan.
Tikkulaihat ostoksilla....
4
497
Vastaukset
- ja...
tietenkin kävi niin että tuli monta samaa viestiä anteeksi.
- Rhanna
Postin nuo kaksi muuta viestiä :)
- telenovelafani
Pandora on ihanan ovela kettu mitä tulee äitiinsä kun yöksi isänsä viereen menee :) Jotenkin pidän ajatuksesta, ja siitäkin, että Pandorassa oli hivenen Olimpian kaltaista ilkeyttä.
Valentinan fantasia yöstään Orestesin kanssa oli jollakin tapaa ihanan suloisen sokerinen- Chiquitita
"Jotenkin pidän ajatuksesta, ja siitäkin, että Pandorassa oli hivenen Olimpian kaltaista ilkeyttä."
Ei se oo silleen ilkeyttä, koska eihän Pando oo ilkee. :) Mut mä oon silleen samaa mieltä, on kivaa, että Pando tolleen juonii Olimpiaa vastaan. Tavallaan Pando on perinyt Olimpialta ton tollasen juonittelun ja piikittelyn, se ainakin todistaa, että Pando on Olimpian tytär, vaikkei muuten sitä muistutakaan ja se on hyvä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214