EWEP:n kautta lontooseen

london calling

Onkos kukaan ollut ewepin kautta lontoossa töissä? Jos, niin millaisia kokemuksia ewepistä, töistä? Onko mahdollisesti kukaan toiminut Heathrown lentokentällä tai onko joku mahdollisesti lähdössä kesäksi Lontooseen?

Kauhian mielenkiintoinen kysymyspätkä... :/

2

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jupe81_

Vähän myöhässä tulee vastaus, mutta joo... Olin EWEPin kautta vuosia sitten Lontoossa. Voin suositella. Suurin EWEPin tarjoama etu on, että itsenäisesti menemällä on paljon vaikeampi tutustua ihmisiin ja EWEPin kämpissä tutustuu väkisin :)

Heathrown kentällä on paljon duunia, mutta työntekijöitä prässätään mielestäni aika paljon enemmän kuin Suomessa. Suurin osa ihmisistä on Aasian köyhistä maista sekä Heathrowlla että EWEPin "kotilähiössä" Hounslowssa. Ikinä ei silti ollut turvatonta kun käytti perusjärkeä. Ehkä nuorempana ei osannut pelätäkään niin paljon :)

Tsekkaa facebookista EWEP -group, sieltä kannattaa kysellä lisää..

• herranjiekale

Hei, makin olen ollut hyvin tyytyvainen Ewepiin! Joutuuhan siita jonkin verran maksamaan, mutta en itse osaisi tehda kaikkea missa Ewep auttoi, kuten pankkitilin avaamista, uuden liittyman hankkimista, toiden loytamista... Ja kaikki sanovat etta Lontoosta on todella vaikeaa loytaa toita joten Ewepin kautta se onnistuu ongelmitta!

Asuminen talossa muiden nuorten kanssa on myos todella, todella hauskaa. Herranjiekale, olen saanut niin paljon uusia ystavia ettei mitaan jarkea. Aivan mahtava kokemus. En halua tulla takaisin Suomeen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe