Paluumutto

Paluumuuttajako

Kertoisitteko paluumuttajat ja eristyisesti Ruotsista palanneet minkälaiset fiilikset teillä oli/on takaisin Suomeen muuton jälkeen?

Itse olen yli 20 vuotta Ruotsissa asunut ja viihdyn täällä hyvin mutta niin viihdyin Suomessakin ja viimeaikoina on paluumutto tullut yhä useammin mieleen. Kavereita on molemmin puolin lahtea.

6

1394

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruotsinsuomalaisten palstalla

Ruotsinsuomalaisten palstalla on paljonkin keskusteltu. No siellä keskustellaan kaikkea soopaakin, mutta voithan kysyä sieltä. Ehkä olet seurannutkin, mutta siirtynyt tänne?

• Mistä löytyy?

Mistä sinne pääsee? Kun en löydä. Neuvoisko joku? Kiitos!

• Plärää otsikoita
        Mistä löytyy? kirjoitti:

Mistä sinne pääsee? Kun en löydä. Neuvoisko joku? Kiitos!

Kun pläräät otsikoita, niin löytyy. Paluumuuttajien otsikon oikealla puolella on Reserviläiset. Sen alla on Ruotsinsuomalaiset.
        Se palsta on ihan oma lajiaan...

• jo löytyi
        Plärää otsikoita kirjoitti:

Kun pläräät otsikoita, niin löytyy. Paluumuuttajien otsikon oikealla puolella on Reserviläiset. Sen alla on Ruotsinsuomalaiset.
        Se palsta on ihan oma lajiaan...

Mielenkiintoista kattoo, mitä entiseen kotimaahan kuuluu...mistä motkotetaan eniten.

• Suomessa

Meikäläinen asui Ruotsissa 35 vuotta. Nyt olen asunut Suomessa 8 vuotta. Hyvin täällä menee. Olen eläkeläinen. Ruotsissa viihdyin hyvin. Täällä on monta hyvää puolta. Toimeentulo pitää olla tietenkin. Tervetuloa!

• muuttokuormassa

sibylla korv, västkustsallad, påskmust, hönökaka, keso ja jos mahtuu tuo vähän sitä ruotsalaisten ystävällistä/reilua/ avaraa asennetta. Näitä oon kaivannu koko ajan sen jälkeen, kun muutin Suomeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      87
      3196
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1822
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      28
      1722
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      33
      1345
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe