Onnistuuko rahojen siirto Paypal-nettitileille tai vastaaville hyvin?
Entä voiko Paypal-tilejä luoda useita?
Näkeekö tilille maksaja tilinomistajan tiedot vai ainoastaan tilinumeron ja käyttäjätunnuksen? En haluaisi omia tietojani julki, vaan siten että mahdolliset tulot tulisivat nettitilille jolla on joku käyttäjätunnus tai vastaava jonka maksaja näkee. Onko mahdollista ja jos niin miten?
Entä miten Paypal-nettitili velottaa siirroista ja onko niillä jotain kuukausi/vuosi ym. maksuja? Eli mistä ne repivät tulonsa jos tili ja sen pitäminen on ilmaista?
Entä rajoitukset? Jos tili on varmistamaton eli henkilöllisyyttä ym. ei ole tarkistettu Visa Electron ym. kortin tunnuksella tai muuten, vaan tili on luotu toimivalla sähköpostiosoitteella ja tilinottajan antamilla tarkastamattomilla tiedoilla niin onko tilin nostojen ja panojen määrässä tai kuukausinostojen ja panojen määrässä jotain rajoituksia?
Paypal-nettitili rahojen siirtoon
1
502
Vastaukset
- ilmajokelainen*
muutamia kertoja olen maksanut ja mukavasti on mennyt. ( Eilen laitoin muutaman sympatiaeuron eräälle ohjelmistonkehittäjälle freewaresta.)
Siihen tuli näkyviin saajan nimi ja , käsittääkseni omat tiedot eivät välity sinne.
Sammon kortti ei aluksi pelittänyt mutta se oli se varmennuskatko eilen ,ja illalla maksu onnistui.
Minulla on kyllä verified (varmistettu)-status.
Ei ole vuosimaksuja tms. ; rahan lähettäminen on ilmaista - käsittääkseni tulot tulevat heille vastaanotettujen rahojen provisioista.
Toivottavasti muut antavat parempia vastauksia tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738