Olemme avokkini kanssa lähdössä Dubliniin nyt keväällä ja yövymme Russell Court Hotellissa.Onko kenelläkään kokemuksia hotellista?Saimme neljä yötä edullisesti ja hotelli vaikuttaa lupaavalta.
Russell Court Hotel, Kokemuksia ?
6
1023
Vastaukset
- Maucca
Tammikuussa olimme tässä hotellissa neljä yötä, enkä voi kuin suositella. Hintaansa nähden todellinen löytö.
Sijainti on erinomainen, noin viiden minuutin kävelymatka Grafton Streetille. Huone oli siisti ja suhteellisen tilava ja vastoin odotuksia hyvin (vähän liiankin) lämmin. Yleisilme ehkä hieman kulunut, mutta meitä se ei häirinnyt.
Aamiaisella sai tilata irlantilaisen aamiaisen ja lisäksi tarjolla oli jogurttia, croissantteja ym.
Palvelu hotellissa oli ystävällistä ja avuliasta. - ***
Olemme myöskin menossa Dubliniin (vasta syyskuussa kylläkin), mutta kuinka paljon maksoitte neljästä yöstä?
- Pietu82
Neljä yötä maksoi kahdelta reilut 300 euroa(sisältäen aamupalan).Mielestäni edullista.Varasimme hotellin jo heti tammikuussa,kun huomasimme mihin hintaan huoneet olivat kaupan.
Pietu82 kirjoitti:
Neljä yötä maksoi kahdelta reilut 300 euroa(sisältäen aamupalan).Mielestäni edullista.Varasimme hotellin jo heti tammikuussa,kun huomasimme mihin hintaan huoneet olivat kaupan.
Hinta vaikuttaa ihan hyvältä - luulen että koitamme myös varata yöpymisen tuolta.
P.S. Olisi kiva jos voisit laittaa kokemuksia ko. hotellista sekä muutenkin Dublinista, tänne palstalle sitten kun olette olleet matkalla.
Ja hyvää matkaa teille : ) - Pietu82
*** kirjoitti:
Hinta vaikuttaa ihan hyvältä - luulen että koitamme myös varata yöpymisen tuolta.
P.S. Olisi kiva jos voisit laittaa kokemuksia ko. hotellista sekä muutenkin Dublinista, tänne palstalle sitten kun olette olleet matkalla.
Ja hyvää matkaa teille : )Joo,tarkoitus olisikin laittaa tänne,että miten me koimme Dublinin :).
- Pietu82
Olimme kyllä erittäin tyytyväisiä hotelliin,vaikka huone ei ollut kovin suuri ja suihku ei vetänyt kunnolla.Plavelu oli ystävällistä ja aamupala tukeva.Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738