Aah, ihanaa! Pando ja Jordi tapas ekan kerran! Jee. :D Tuijotin koko ajan silmä kovana niitä molempia, kun tuli se kohtaus. Katoin silleen, näkyykö niiden silmissä pilkettä... :D Jordihan rupes heti siinä flirttaamaan, mutta eihän Pandoa tietenkään kiinnosta pätkääkään. Vielä. :D Ääks. Toivottavasti tänään tapahtuu jotain toosi jännää, varsinkin P&J:n liittyen... :) Ohoh, Tuhkis alko jo. No, mä meen kattoo. :D
Pando & Jordi tapas...
Chiquitita
3
388
Vastaukset
- tainokar
en mie vielä niitten välillä mitään suurta kipinää ollut huomaavinani ;) mutta nyt kun katsoo sarjaa, huomaa katsovansa sitä ihan eri vinkkelistä kun alussa. tietää kaikki kataluudet jo etukäteen ;p kyllä tää on hauskaa viihdettä ja hahmot on yhä yhtä rakastettavia. hauskoja noi orestesin ja valentinan kohtaukset, kyllä niiden myötä uskoo siihen oikeaan...^^
- ;'(
Just eilist jaksoo en nähnyt.. Voi itku.. :'(
- Chiquitita
...nettitv:seen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857485- 965414
- 2604653
- 444535
- 623277
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204