Oulun sinkkumiehet oletteko lähtemässä perjantaina 11.4 vihteelle? Jos ootte niin minne? Niin ja jos vielä ikännekin viittisitte mainita...
PERJANTAI 11.4!!!
4
791
Vastaukset
että enemmän on säpinää lauantaina jos kärpät lasauttaa finaalit poikki... Kannattaa panostaa siihen iltaan...
No moi!
Itse olen lähdössä viihteelle tänään, kun menen kaverin tupareihin toppilaan. En ole ihan varma että mihin baariin mennään sieltä, mutta veikkaisin että ykän pubiin tai dixoniin siihen lähelle, kun epäilen että porukka ei taida kauemmas viitsiä lähtä. Käyppä siellä jommassa kummassa tai vaikka kummassakin. Niin, minusta vähän vielä. Olen 25v pitkä, lyhythiuksinen ihan mukava mies.- M23.
Ainiin, Pk-seudulla ei ollut naissinkkuja.
- Rajakylästä kajahtaa
Eiköhän tuota tule lauantaina lähdettyä liikkeelle, etenkin jos Kärpät voittaa ;) Riippuu vähän missä kavereiden kanssa pidetään pelistudiota; Jos Yliopistokadulla, niin sitten varmaan Caioon, jos Rajakylässä, niin ehkä Tarantellaan, tuskin Kulkuri Pubiin...Keskustaan ei viitsi lähteä, kun on joka paikka on mahdollisen mestaruuden myötä täynnä ;) Ai niin, oon 23 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833