onko kellään muulla kaksosella vahvaa taipumusta masennukseen? itsellä se tuntuu iskevän aina,positiivisestä elämänasenteesta huolimatta. hengenheimolaisia?
masennus ja kaksonen
6
1777
Vastaukset
- kaksostyttö
Mulla ei ainakaa oo masennusta, vaikka on molemmat vanhemmat kuollut ja siskollaki ongelmia... ja ikää vast alle 24...
- taas taas taas
Älkä vastatko.
- nasutin
ja mikähän sinun ongelma mahtaa olla? jos et parempaa tekemistä löydä,vaihda sivuja jossa vierailet
- Gem-Ud
Et vaikuta aidolta, mutta vastaan siitä huolimatta. Itselläni on ajoittain jonkinlaista surumielisyyttä, mutta sitten taas koen suurta iloa. Äärimmäiset tunteet kulkevat usein käsikädessä. Valo ja varjo vaihtelevat. Löydän kuitenkin kaikesta hyvän puolen, jopa surullisuuskin on kaunista. "Tasapaksu" ihminen ei oikeastaan elä. Suuret taiteilijat ovat aina olleet äärimmäisiä tunne-elämältään.
- kaksoneN19
Masennusta on ollut pidempään (psykiatrilla olen n. 4v käynyt), johtanut jopa syömättömyyteen ja siten anoreksiaan. Nyt suurimmista ongelmista päässyt eroon, mutta elämä tasapaksua, eikä mikään kiinnosta eikä mitään jaksa. Viimeiset mehut jo puristettu. Ikää vasta juuri 19v, äiti kuollut muutama vuosi sitten, isän kanssa ongelmia kun rupesi ryyppäämään, läheiset ihmiset sairaana, kihlattu ei ymmärrä tilannetta eikä ole oikeastaan tukena lainkaan. Terveyden kanssa ongelmia.. elämä painaa päälle, mutta tähän asti jaksettu niin eikhän tästä masennuksestakin päästä eroon!
- raipe
minulla on taipumusta masennukseen ja olen ajatellut myös että muillakin kaksosilla on siihen taipumusta. mielialalääkitys on ja kuitenkin se iskee suurempana
varsinkin keväisin ja syksyisin. kesä on aika stabiilia aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728