Vesipöhö tälpämonni naaraalla

hain tänään lääkettä

baktopur direct ja laitoin yhden tabun kahteen litraan vettä ja kun tabu oli liuennut, laitoin monninaaraan sinne puoleksi tunniksi ja sitten takaisin akvaan. Pitäisikö lääkettä laittaa myöskin akvaan ohjeen mukaan 1 tab/50l? muilla kaloilla ei ainakaan oireita näy ja eikös tämä lääke tapa akvan omat bakteerit? riittääkö monnin uittaminen erilisessä altaassa ja pitäisikö hoito tälle kalalle uusia jos vaiva ei näytä hellittävän? luulen että toien partamonni naaras kuoli samaan tautiin muutama päivä sitten, oireita en sillä uomannut, mutta tällä selvästi. eli pullottava vatsa ja silmät ja ilm suomutkin, joska jäi helposti haavin verkkoon kiinni. Toivon hartaasti että tämä pelastuisi. Tänään vedenvaihtopäivä. vesi arvot oli ke mitattuna kh 4, ph 8, gh3 ja no2 0. No3 en voinut mitata, kun meidän akvaliikkeessä ei ollut kok testiä. Eli jos laitan lääkettä akvaan, niin kannattaa veihtaa vesi ensin ilmeisesti?

1

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... jatkoa edelliseen

Monni kuoli n 17.30. Tein sille ruumiinavauksen ja luuultavasti se ei ollut vesipöhöä. Mahassa oli rusekaa vettä, joka haisi mädänneeltä ja tosi paljon mätimunia. Mistä tämä voisi olla oire? Eli olisiko mätimunat alkaneet mädäntyä sisällä, voisiko se olla mahdollista? Eikö monni jostain syystä voinut laskea munia ulos? Minulla oli vain kaksi naaras partamonnia ja nyt molemmat on kuolleet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe