En ole vuosiin ollut etelässä, nyt lähdössä. Missä nykyään kuljetetaan rahoja siellä määränpäässä? Vyölaukku on "out" eli siis missä???
Lompakkohan lähtee välimeren maissa aika helposti...
Rahojen paikka?
2
1746
Vastaukset
- joku
Rahat kannattaa säilyttää kaulapussissa,tai rahavyössä,joka on ihoa vasten vyörätöllä. Niihin varkaat eivät kovin helposti pääse käsiksi,kun ovat vaatteiden alla. Itse oon käyttänyt kaulapussia,eikä kertaakaan olla viety rahoja,kun päällä on vaatteita. Lisäksi rahoja kannattaa pistää eri paikkoihin,kuten rintsikoihin (naisilla),minigrip pussiin,jonka voi teipata kiinni ihoon....
Paljon on myös kiinni siitä,miten itse käyttäytyy,kuinka pukeutuu ym. Jos on humalassa,taatusti lompakko viedään. Samaten jos on esim. kalliita koruja näkyvillä....semmoset kannattaa jättää kotiin. Yritä näyttää mahdollisimman köyhältä ja älä kulje yksin myöhään illalla,pimeillä kujilla....siellä varkaat liikkuu yleensä. Tungoksessa pitää myös olla tarkkana (asemat,bussit,kassajono)...näillä pärjää pitkälle. - helppo kysymys
No voi hyvänen aika. Rahojen oikea paikkahan on taskussa, nimittäin minun taskussani.
Terv. Luikuri-Luigi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032