Käynnistän kahden auton katoksen varastolla rakentamisen Espoossa. Voiko joku heittää vinkin, mistä saisi edulliset kattoristikot?
Onko jollakin tietoa, mistä kannattaisi ostaa asiallista puutavaraa kohtuulliseen hintaan.
Mistä kattotuolit
5
638
Vastaukset
- art
minulla olisi 13kpl 7.5m hyväkuntoiset la purkutalosta irrotettu
- Isot
Jännevälisi ei käy minulle. Perustukset ovat tehty jo.
Etsin kattotuolivalmistajaa, kiitos sinulle. - Anonyymi
Jos ala paarre on 7,5m kestääkö ilman väliseinää , normienmukaisen kattokuorman?
Mikä on kaltevuus?
Mikä liitos mentelmä naulaus vai levyliitos?
Oliko entisessä rakennuksessa kantavia väliseiniä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ala paarre on 7,5m kestääkö ilman väliseinää , normienmukaisen kattokuorman?
Mikä on kaltevuus?
Mikä liitos mentelmä naulaus vai levyliitos?
Oliko entisessä rakennuksessa kantavia väliseiniä?Käyttöullakolla kestää vaikka pitempikin kattotuoli. Ei tarvitse väliseinää ja kattokaltevuus voi olla vaikka 35 % tai vähemmän.
Itsetehtyä ei kannata harkita.
- Kauko Kiito
www.ristikko.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210