kuinkas jarrurumpu saadaan irti? pikkuruuvi on jo irti ja liinat on säädety kauaksi, mutta rumpu ei edes liikahdakkaan. vw lt -99.
vw lt käsijarru
2
2777
Vastaukset
Siinä missä on rummun ja navan sauma, siitä kaikki ruoste pois ja jotain taika-aineta (lue rost off)siihen.
Isolla vasaralla lyöntiä jarrulevyn takapuolelle siitä kohtaan mistä olet jarrusatulan poistanut, vuoron perään ulospäin ja sisäänpäin, välillä jarrulevy/rumpu yhdistelmää pyörittäen.
Suojaa silmäsi sillä jarrulevystä irtoo ruostetta ulkoreunasta.
Vähän aikaa siiten tein tämän homman LT.hen vuosimallia en katsonut mutta jos sulla on sama systeemi (levyjarru/käsijarru rummpu) niin tämä toimii ja muista myös löysätä käsijarrun säätö auton alta.
Jos sielä on tämä LT/Mersun käsijarru "himmeli" systeemi jumissa niin se rumpu ei lähde kuin pientä väivaltaa käyttäen.- sittenkin
Lähti ne sittenkin irti kun antoi lekaa tarpeeksi.
Mutta tiukassa oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358