Mikä häirikkö tämä Suni oikein on, joka jatkuvasti häiriköi tällä palstalla, jonka pitäisi nimensä mukaisesti olla hyvinkin kunnianarvoisa, ja sisältää asiallista keskustelua Jumalan Sanasta?
Mikä häirikkö Suni on?
51
921
Vastaukset
- paasin.
Lusiferin lähettiläs näkyy olevan.
- lukijana.
Totuus ei vain mene kovin hyvin perille. Ei Paavalin aikaan eikä nyt sitäkään vertaa.
"Me olemme havainneet, että tämä mies on ruttotauti ja metelinnostaja kaikkien koko maailman juutalaisten keskuudessa ja nasaretilaisten lahkon päämies, ja hän on koettanut pyhäkönkin saastuttaa. Sentähden me otimme hänet kiinni."- peri aatteessa
Kaiketi muuta vikaa noin periaatteessa, kun se että on ymmärtänyt palstan nimen väärin. Ei juuri keskustele, mutta levittää omaa uskontoansa. Siis ottanut palstan saarnapaikakseen, jossa ei eriäviä mielipiteitä saisi olla.
- lukijana.
peri aatteessa kirjoitti:
Kaiketi muuta vikaa noin periaatteessa, kun se että on ymmärtänyt palstan nimen väärin. Ei juuri keskustele, mutta levittää omaa uskontoansa. Siis ottanut palstan saarnapaikakseen, jossa ei eriäviä mielipiteitä saisi olla.
Teuvo on erittäin hyvä Raamattukeskustelija, koska tuntee sekä kirjoitukset että Hengen antaman todistuksen.
Teuvon sisällä asuva Totuuden Henki johtaa sanan totuuteen. - Sillä sinun viestisi
ei ole totuudellinen, koska se tulee eksyttäjä hengessä ja nousee tuonellan mustasta syvyydestä.
Sinä itse olet eksynyt ja haluaisit eksyttää jokaisen, joka sinun lähellesi tulee!
Väisty pois edestäni saatana, sillä sinä olet minulle pahennukseksi ja häpäiset Vapahtajaani Jeesusta Kristusta!
Mitä tekemistä on Belsebuubilla Kristuksen lunastamien ihmisten kanssa? - hän on itse siitä
lukijana. kirjoitti:
Teuvo on erittäin hyvä Raamattukeskustelija, koska tuntee sekä kirjoitukset että Hengen antaman todistuksen.
Teuvon sisällä asuva Totuuden Henki johtaa sanan totuuteen.ulossanoutunut ja on ihmisenäkin harvinaisen tyly ja öykkärimäinen narsisti. Tämä on kylmä totuus!
- luulevat
lukijana. kirjoitti:
Teuvon sisällä asuva Totuuden Henki johtaa sanan totuuteen.samalla lusikalla samasta padasta syövät.
- Itse kehut itseäsi
lukijana. kirjoitti:
Teuvon sisällä asuva Totuuden Henki johtaa sanan totuuteen.Häpeäisit Suni.
- ristilukki.....
saalista vaanien, että kenet saisi seuraavaksi niellä? Hän on tunnoton valehtelija ja sydämettömin ihminen, minkä tiedän. Jumalan armonkin hän on pannaan julistanut. Hänen mieletään on vain "suniportti"(=on ahdas portti) Jeesuksen lunastus ei merkitse hänelle yhtään mitään. Jumalan armoa Kristuksessa ei hänen mielestään ole olemassakaan, on vain suni armo, jos on?
Maailmassa on pelastettuja tällä hetkellä vain suni itse armik ja karihenrikki, ne muutamat muut odottavat ahtaanportin takana, jos suni suvaitsee avata, kunhan on ensin heitä tarpeekseen jauhanut jauhelihamyllyssään, sadisti kun on, niin mitä kauemmin, niin sen parempi.
Olen kuullut, että sunin oma muijakaan ei usko tuohon sunin sekoiluun. hän on itse siitä kirjoitti:
ulossanoutunut ja on ihmisenäkin harvinaisen tyly ja öykkärimäinen narsisti. Tämä on kylmä totuus!
ovatkin tämän mailman herran aikaansaannoksia
JA NÄIN TEUVON TUOMALLA JUMALAN TOTUUDELLA EI TODELLAKAAN OLE NIIDEN KANSSA MITÄÄN TEKEMISTÄ.- näkijä.
ristilukki..... kirjoitti:
saalista vaanien, että kenet saisi seuraavaksi niellä? Hän on tunnoton valehtelija ja sydämettömin ihminen, minkä tiedän. Jumalan armonkin hän on pannaan julistanut. Hänen mieletään on vain "suniportti"(=on ahdas portti) Jeesuksen lunastus ei merkitse hänelle yhtään mitään. Jumalan armoa Kristuksessa ei hänen mielestään ole olemassakaan, on vain suni armo, jos on?
Maailmassa on pelastettuja tällä hetkellä vain suni itse armik ja karihenrikki, ne muutamat muut odottavat ahtaanportin takana, jos suni suvaitsee avata, kunhan on ensin heitä tarpeekseen jauhanut jauhelihamyllyssään, sadisti kun on, niin mitä kauemmin, niin sen parempi.
Olen kuullut, että sunin oma muijakaan ei usko tuohon sunin sekoiluun."Ei sinulla ole osaa eikä arpaa tähän sanaan, sillä sinun sydämesi ei ole oikea Jumalan edessä.
Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa-jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan.
Sillä minä näen sinun olevan täynnä katkeruuden sappea ja kiinni vääryyden siteissä." näkijä. kirjoitti:
"Ei sinulla ole osaa eikä arpaa tähän sanaan, sillä sinun sydämesi ei ole oikea Jumalan edessä.
Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa-jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan.
Sillä minä näen sinun olevan täynnä katkeruuden sappea ja kiinni vääryyden siteissä."se on juuri noin.
Mutta mitä hän tekee JATKAA SAMAAN TAHTIIN tai
JOPA KIIVAAMMIN.- on .
Sillä sinun viestisi kirjoitti:
ei ole totuudellinen, koska se tulee eksyttäjä hengessä ja nousee tuonellan mustasta syvyydestä.
Sinä itse olet eksynyt ja haluaisit eksyttää jokaisen, joka sinun lähellesi tulee!
Väisty pois edestäni saatana, sillä sinä olet minulle pahennukseksi ja häpäiset Vapahtajaani Jeesusta Kristusta!
Mitä tekemistä on Belsebuubilla Kristuksen lunastamien ihmisten kanssa?selvästi häiriintynyt häirikkö se T.S.
- niin varmaan ??
Sillä jokainen on totuuden puhuja joskus ja joskus ei. Niin Suni kuin muutkin. Se mikä on "erikoista" Sunin kirjoituksissa on se että hän väittää olevansa "profeetta". Sellainen väitös on kenenkään normaalilla huomiokyvyllä varusterun ihmisen aika hankalaa ottaa todesta, varsinkin kun Suni aina silloin tällöin puhuu aivan läpiä päähänsä. Mutta kuten sanottu onhan Sunikin joskus oikeassa..
- minä kysyn
niin varmaan ?? kirjoitti:
Sillä jokainen on totuuden puhuja joskus ja joskus ei. Niin Suni kuin muutkin. Se mikä on "erikoista" Sunin kirjoituksissa on se että hän väittää olevansa "profeetta". Sellainen väitös on kenenkään normaalilla huomiokyvyllä varusterun ihmisen aika hankalaa ottaa todesta, varsinkin kun Suni aina silloin tällöin puhuu aivan läpiä päähänsä. Mutta kuten sanottu onhan Sunikin joskus oikeassa..
Onko Suni käynynnä kasteella?
- vain Suni itse
minä kysyn kirjoitti:
Onko Suni käynynnä kasteella?
Kovasti puhuu yhdestä kasteesta ainakin ??
- Jeesus Kristus on
näkijä. kirjoitti:
"Ei sinulla ole osaa eikä arpaa tähän sanaan, sillä sinun sydämesi ei ole oikea Jumalan edessä.
Sillä minä näen sinun olevan täynnä katkeruuden sappea ja kiinni vääryyden siteissä."sydämeni Herra. Suni edustää väärää profeettaa, en halua tulla tuntemaankaan noin vääristynyttä oppia. Pimeä tyypi koko suni!
Hänellä ei ole Kristuksen Henkeä, hänen oppinsa EI OLE Jumalasta, vaan saatanasta! - teukan sisällä
lukijana. kirjoitti:
Teuvon sisällä asuva Totuuden Henki johtaa sanan totuuteen.Mitään Totuuden Henkeä EI asu Teukan sisällä. Se on hänen oma keksintönsä jonka taakse voi vetäytyä asiassa kuin asiassa. Totuuden Henki ei VARMASTI kehoita ketään öykkäröimään eikä tuomitsemaan.
Muistettava on: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi." Noita henkien asuttamia on muuten pilvin pimein, osa valitettavasti vapaalla jalalla. - Miksi et ole kristinuskova?
ArmiK kirjoitti:
se on juuri noin.
Mutta mitä hän tekee JATKAA SAMAAN TAHTIIN tai
JOPA KIIVAAMMIN.Miksi hylkäsit Jeesuksen sovituksen ja Jumalan armon?
Miksi et ole kristinuskova? kirjoitti:
Miksi hylkäsit Jeesuksen sovituksen ja Jumalan armon?
JEESUKSEN OMA enkä minkään IHMISOPIN OMA.
Jeesus Kristus on kirjoitti:
sydämeni Herra. Suni edustää väärää profeettaa, en halua tulla tuntemaankaan noin vääristynyttä oppia. Pimeä tyypi koko suni!
Hänellä ei ole Kristuksen Henkeä, hänen oppinsa EI OLE Jumalasta, vaan saatanasta!uskossa MUTTA ET JUMALAN ANTAMASSA USKOSSA.
- hirvas
vain Suni itse kirjoitti:
Kovasti puhuu yhdestä kasteesta ainakin ??
saanut aikoinaan sen porttokirkon kasteen, jota hän itse haukkuu kaiket päivät.
- huom.
teukan sisällä kirjoitti:
Mitään Totuuden Henkeä EI asu Teukan sisällä. Se on hänen oma keksintönsä jonka taakse voi vetäytyä asiassa kuin asiassa. Totuuden Henki ei VARMASTI kehoita ketään öykkäröimään eikä tuomitsemaan.
Muistettava on: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi." Noita henkien asuttamia on muuten pilvin pimein, osa valitettavasti vapaalla jalalla.vaikutat niiltä hare krisna tyypeiltä
- kasteesta
hirvas kirjoitti:
saanut aikoinaan sen porttokirkon kasteen, jota hän itse haukkuu kaiket päivät.
Teuvo ei koskaa tuominnut lapsena saamaansa pyhää kastetta, kuten sinä olet sen julkihäpäissyt menemällä lahkoon uudestikasteelle.
- hirvas
kasteesta kirjoitti:
Teuvo ei koskaa tuominnut lapsena saamaansa pyhää kastetta, kuten sinä olet sen julkihäpäissyt menemällä lahkoon uudestikasteelle.
Ts. haukkuu kaikki kirkot porttokirkoiksi, ja on kastettu aikanaan vanhempiensa toimeksiannosta tuon itsehaukkumansa porttokirkon jäseneksi.
Mutta eihän se minulle kuulu, joka kumartaa paavia ja Nikaian piispojen harhaoppeja, sekä Lutherin sekoiluja kasteesta, niin se on sen henkilön oma sekoilu. Mitäs se mulle kuuluu.
Jeesus vain ilmoitti ihmiskäskyjen ja oppien palvonnan olevan turhaa, joten siinähän pullikoikaa turhuudessanne.
Matteus 15:7-9
7 Te ulkokullatut, oikein teistä Esaias ennusti, sanoen:
8 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana,
9 mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä'." - kirkosta
hirvas kirjoitti:
Ts. haukkuu kaikki kirkot porttokirkoiksi, ja on kastettu aikanaan vanhempiensa toimeksiannosta tuon itsehaukkumansa porttokirkon jäseneksi.
Mutta eihän se minulle kuulu, joka kumartaa paavia ja Nikaian piispojen harhaoppeja, sekä Lutherin sekoiluja kasteesta, niin se on sen henkilön oma sekoilu. Mitäs se mulle kuuluu.
Jeesus vain ilmoitti ihmiskäskyjen ja oppien palvonnan olevan turhaa, joten siinähän pullikoikaa turhuudessanne.
8 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana,
9 mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä'."Teuvohan on eronnut kirkosta, mutta ei kasteesta nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, jonka jo vauvana on saanut.
hän on itse siitä kirjoitti:
ulossanoutunut ja on ihmisenäkin harvinaisen tyly ja öykkärimäinen narsisti. Tämä on kylmä totuus!
Olet kyllä väärässä eli väärää todistusta pukkaa.
Vai tunnetko hänet ihmisenä muutenkin?- hirvas
kirkosta kirjoitti:
Teuvohan on eronnut kirkosta, mutta ei kasteesta nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, jonka jo vauvana on saanut.
sanaakaan kirkosta eroamisesta - vai puhuinko. Kasteesta minä puhuin ja totean vieläkin, että on eriskummallisia asioita.
Jollekin on aikanaan porttokirkon pappi lirutellut vettä päähän, antanut nimen ja merkannut rituaalin jälkeen hänen nimensä evl-kirkon kirkonkirjaan. Henkilö aikuisen ymmärtää tulleensa huijatuksi, haukkuu julkisesti kirkon porttokirkoksi, mutta hyväksyy sen rituaalin nimeltään kirkon jäseneksi ottaminen.
Uskoton vauva siis kävi läpi läpi rituaalit, joita nimitetään kasteeksi, konfirmaatioksi, mahdollisesti vihittiin avioliittoon ja mahdollisesti aikanaan pappi heittää arkulle vielä mullat. Kaikki kirkon rituaaleja, jotka se on itse keksinyt, ja joita ei kukaan tarvitse pelastuakseen. - on siinä että
ArmiK kirjoitti:
uskossa MUTTA ET JUMALAN ANTAMASSA USKOSSA.
Suni uskoo olevansa profeetta ja uskoo puhuvansa Jumalan Sanaa. ArmiK taas luulee että Suni on profeetta ja puhuu Jumalan Sanaa, siis ArmiK yskoo että Suni on oikeassa kun taas Sumi uskoo että hän itse on oikeassa. Huomatteko eron? Se että molemmat ovat usein väärässä ei tunnu häiritsevän kumpaakaan.
- hirvas
kirkosta kirjoitti:
Teuvohan on eronnut kirkosta, mutta ei kasteesta nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, jonka jo vauvana on saanut.
vauvelirituaalia voi enää peruuttaa - tehty mikä tehty........
Vaikka sinun pääsi valeltais joka päivä, mutta jos sinä et uskoisi, niin ei se mitään hyödyttäisi. Se ei olisi uskon kaste, mihin Jeesus itse kehoitti sanomalla:
"Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu, mutta joka ei usko, niin hänet tuomitaan kadotukseen."
Te kumoatte tärkeimmän, siis uskon Jeesukseen Kristukseen! Kaunis toimitushan se kyllä on, mutta se näyttää eksyttävän niin monet!Sunikin kertoi rypeneensä synnissä 48v sen kasteen jälkeen, niin mitä se häntäkään hyödytti?
Valhe, mikä valhe, koko vauva kaste, mutta kun haluaa omasta harhastaan kiini pitää ja sen perusteella käydä toisia tuomitsemaan, niin minkäs sille voi. "Tapahtukoon jokaiselle uskonsa mukaan". Aamen- hirvas
se kirkko onkin tehnyt kasteesta "oman version", jota yritetään tunkea väkisin raamatun sanaan sopivaksi, niin silloin ollaan jo petoksen tiellä.
Sinulle ja muillekin harhaoppiin uskoville, sekä leipäpapeille se kelpaa vallan hyvin, muttei Jumalalle. Siinä se ero on. - .----,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.....
kenenkään uskoa............................
- hirvas
omiasi ja paljastat lopullisesti harhauskosi siihen kirkkoon, jossa ei uskoa tarvita. Siellä lirutellaan vettä vauvelien päähän ja hänestä tulee kirkon lisäksi vielä kansainvälisen kirkon jäsen. Hieno titteli!
EVL-kirkon kasteessa ei tarvitse uskoa, ja sen hedelmät näkyvät kapakoissa ja kaduilla, vankiloissa ja kotona.
Mutta usko toki siihen mihin uskot, kyllä Jeesus aikanaan näyttää sinulle, mihin sinä olet uskonut - oikeasti. - opettaa-.
ArmiK kirjoitti:
ovatkin tämän mailman herran aikaansaannoksia
JA NÄIN TEUVON TUOMALLA JUMALAN TOTUUDELLA EI TODELLAKAAN OLE NIIDEN KANSSA MITÄÄN TEKEMISTÄ.Hitlerilläkin oli Totuuden Henki.
Ja se kuunteli sitä ja toteutti Hengen käskyjä. - Paasio.
ArmiK kirjoitti:
JEESUKSEN OMA enkä minkään IHMISOPIN OMA.
Et ole Jeesuksen oma, vaan Totuuden Hengen joka on saatana.
Hitlerkin totteli Totuuden Henkeä. - tiedä se
opettaa-. kirjoitti:
Hitlerilläkin oli Totuuden Henki.
Ja se kuunteli sitä ja toteutti Hengen käskyjä.hitler oli yhteydessä parhaimpiin okkultisteihin ja satanisteihin
kerrotaanm, että hitlerille avautui otsaan ns. kolmas silmä, jolla näkee suoraan helvettiin
tarkkaile otsaasi? - voi erota.
kirkosta kirjoitti:
Kirkkoon liitetään kasteella. Sen tähden sieltä voidaan erota vain eroamalla sen kasteesta.
Porttokirkon kasteen varassa elävä on porttokirkossa.
Ja sillä siisti.
Nimellinen eroaminen ei merkitse siinä suhteessa vähääkään. - tiedoksi
voi erota. kirjoitti:
Kirkkoon liitetään kasteella. Sen tähden sieltä voidaan erota vain eroamalla sen kasteesta.
Porttokirkon kasteen varassa elävä on porttokirkossa.
Ja sillä siisti.
Nimellinen eroaminen ei merkitse siinä suhteessa vähääkään.Mutta jos kiellät ja kiroat, kuten oletan sinun tehneen, lapsena saamasi kasteen, niin silloin sinä olet julkisesti kieltänyt Kristuksen Jeesuksen ja jos kiellät Jeesuksen ihmisten edessä menemällä uudestikasteelle lahkoon, niin Jeesus on kerran kieltävä sinut Isänsä ja enkeleidensä edessä.
- paasi.
kirkosta kirjoitti:
Kun eroaa kirkosta jossa on saanut kasteen,
eroaa myös kasteesta eli pitää kasteen halpana. - Karua on
tiedä se kirjoitti:
hitler oli yhteydessä parhaimpiin okkultisteihin ja satanisteihin
kerrotaanm, että hitlerille avautui otsaan ns. kolmas silmä, jolla näkee suoraan helvettiin
tarkkaile otsaasi?Lue ja kuuntele todistuksia mitä Hitler sanoi,
Hän sanoi samalla tavalla kuin TS,kin todistaa "minulla on Totuuden Henki" - tervaa.
teukan sisällä kirjoitti:
Mitään Totuuden Henkeä EI asu Teukan sisällä. Se on hänen oma keksintönsä jonka taakse voi vetäytyä asiassa kuin asiassa. Totuuden Henki ei VARMASTI kehoita ketään öykkäröimään eikä tuomitsemaan.
Muistettava on: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi." Noita henkien asuttamia on muuten pilvin pimein, osa valitettavasti vapaalla jalalla.TS,llä on sama henki joka oli Hitlerillä.
sama kaiku on sanoissa. - hengellinen
paasi. kirjoitti:
Kun eroaa kirkosta jossa on saanut kasteen,
eroaa myös kasteesta eli pitää kasteen halpana.vasta uudestikasteelle meno on eroaminen lapsena saadusta kasteesta
ef.4:5 "yksi on kaste" opettaa-. kirjoitti:
Hitlerilläkin oli Totuuden Henki.
Ja se kuunteli sitä ja toteutti Hengen käskyjä.niillä selittelyilläsi ET kerran itseäsi VOI puolustaa.
Kun ET USKO JEESUSTA NIIN MIKSI YLIPÄÄTÄÄN TÄÄLLÄ OLET?- tuhat ja yksi
hirvas kirjoitti:
9 mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä'."Ja mitä ilmeisemmin ei ymmärrä lukemaansa !
Sokaistuneet eivät tunne sanomaa
Jesaja 29:9.-13.
>> Ihmetelkää ja typertykää,sokaistukaa ja jääkää sokeuteenne! Juopukaa.muusta kuin viinistä,hoippukaa - muusta kuin väkevistä juomista !
10. Sillä Herra on vaivuttanut teidät raskaaseen horrokseen ja sokaissut teidän silmänne,profeettanne ja verhonnut teid päänne näkijännne.
11.Jokainen profeetan näky on teille kuin sinetöiyt kirjakäärö.Jos es ojennetaan lukutaitoiselle ja sanotaan :"Lue tämä", hän vastaa ."En voi,kun se on suljettu ja sinetöity."
12.Jos taas käärö annetaan lukutaidottomalle ja sanotaan hänelle: "Lue tämä", hän vastaa : "Enhän minä osaa lukea."
13.Herra sanoi: - Koska tämä kansa lähestyy minua vain suullaan ja kunnioittaa vain huulillaan,koska sen sydän on vetäytynyt minusta kauas ja koska sen kuuliaisuus minua kohtaan on vain opittujen ihmiskäskyjen noudattamista,
14.niin minäteen uudelleen tälle kansalle ihmeellisiä ja hämmästyttäviä tekoja,ja sen viisaiden viisaus häviää ja sen ymmärtäväisten ymmärrys katoaa.
15. Voi niitä jotka kätkeytyy Herraltsalatakseen suunnitelmansa,niitä,joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat:"Kukapa meidät näkisi,kukapa meidät tuntisi."
!6.Voi teidän kiroutuneita ajatuksianne! Eikö savenvalaja ole muka savea kummempi?
Sanooko teos tekijästään:"Ei hän ole minua tehnyt."?
Sanooko luomus luojastaan: "Ei hän mitään ymmärrä"? >>
Matteus on antanut tuolle Jesajan tekstille uudessa ajassa uuden merkityksen ,vaikka siinä ei ollut kysymys mistään ennustuksesta vaan Jesaja puhui aikalaisilleen . - hirvas
tuhat ja yksi kirjoitti:
Ja mitä ilmeisemmin ei ymmärrä lukemaansa !
Sokaistuneet eivät tunne sanomaa
Jesaja 29:9.-13.
>> Ihmetelkää ja typertykää,sokaistukaa ja jääkää sokeuteenne! Juopukaa.muusta kuin viinistä,hoippukaa - muusta kuin väkevistä juomista !
10. Sillä Herra on vaivuttanut teidät raskaaseen horrokseen ja sokaissut teidän silmänne,profeettanne ja verhonnut teid päänne näkijännne.
11.Jokainen profeetan näky on teille kuin sinetöiyt kirjakäärö.Jos es ojennetaan lukutaitoiselle ja sanotaan :"Lue tämä", hän vastaa ."En voi,kun se on suljettu ja sinetöity."
12.Jos taas käärö annetaan lukutaidottomalle ja sanotaan hänelle: "Lue tämä", hän vastaa : "Enhän minä osaa lukea."
13.Herra sanoi: - Koska tämä kansa lähestyy minua vain suullaan ja kunnioittaa vain huulillaan,koska sen sydän on vetäytynyt minusta kauas ja koska sen kuuliaisuus minua kohtaan on vain opittujen ihmiskäskyjen noudattamista,
14.niin minäteen uudelleen tälle kansalle ihmeellisiä ja hämmästyttäviä tekoja,ja sen viisaiden viisaus häviää ja sen ymmärtäväisten ymmärrys katoaa.
15. Voi niitä jotka kätkeytyy Herraltsalatakseen suunnitelmansa,niitä,joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat:"Kukapa meidät näkisi,kukapa meidät tuntisi."
!6.Voi teidän kiroutuneita ajatuksianne! Eikö savenvalaja ole muka savea kummempi?
Sanooko teos tekijästään:"Ei hän ole minua tehnyt."?
Sanooko luomus luojastaan: "Ei hän mitään ymmärrä"? >>
Matteus on antanut tuolle Jesajan tekstille uudessa ajassa uuden merkityksen ,vaikka siinä ei ollut kysymys mistään ennustuksesta vaan Jesaja puhui aikalaisilleen .miten jotkut vääristelevät Jumalan sanaa, sillä Jeesus itse lupasi näin:
Joh. 11:25
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
Tuohon ei lienee mitää lisättävää. - elämästä.
hengellinen kirjoitti:
vasta uudestikasteelle meno on eroaminen lapsena saadusta kasteesta
ef.4:5 "yksi on kaste"Otetaan elävästä elämästä malli, kun olet töissä ja sinulla on työsuhde asunto, ja kun sanot itsesi irti, asuntosi menee saman tien, sama on kirkopiirissä kun eroat kirkosta, sanot irti myös sen edut.
Tämä on saletti. Eli totuus. - hengellinen
elämästä. kirjoitti:
Otetaan elävästä elämästä malli, kun olet töissä ja sinulla on työsuhde asunto, ja kun sanot itsesi irti, asuntosi menee saman tien, sama on kirkopiirissä kun eroat kirkosta, sanot irti myös sen edut.
Tämä on saletti. Eli totuus.Kaste on hengellinen asia.
Kun menet uskonlahkoon uudestikasteelle, niin saat tilalle toisen, vieraan hengen. Se on se kaatava henki.
2. Kor. 11:4
Jos joku tulee luoksenne ja julistaa toista Jeesusta kuin me olemme julistaneet, jos te saatte jonkin toisen hengen kuin sen, jonka olette jo saaneet, tai toisen evankeliumin kuin sen, jonka olette jo ottaneet vastaan, niin sellaista te kyllä hyvin siedätte. - Raamattua,.
hengellinen kirjoitti:
Kaste on hengellinen asia.
Kun menet uskonlahkoon uudestikasteelle, niin saat tilalle toisen, vieraan hengen. Se on se kaatava henki.
2. Kor. 11:4
Jos joku tulee luoksenne ja julistaa toista Jeesusta kuin me olemme julistaneet, jos te saatte jonkin toisen hengen kuin sen, jonka olette jo saaneet, tai toisen evankeliumin kuin sen, jonka olette jo ottaneet vastaan, niin sellaista te kyllä hyvin siedätte.Jos ymmärtäisit kirjoituksia ja kunnioittaisit toista ihmistä,
niin et tekisi syntiä niin paljon. - tuhat ja yksi
hirvas kirjoitti:
miten jotkut vääristelevät Jumalan sanaa, sillä Jeesus itse lupasi näin:
Joh. 11:25
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
Tuohon ei lienee mitää lisättävää.Joh.11:25.
Siihen totean kuollut on kuollut eikä hän kuolemanjälkeen kummittele !
Miten sinä selität ;
,," joka uskoo minuun ,se elää, vaikka olisi kuollut." - Kaikkivaltiaalta
ArmiK kirjoitti:
uskossa MUTTA ET JUMALAN ANTAMASSA USKOSSA.
Jumalalta, taivaan ja maan Luojalta ja Jeesuksen Kristuksen Isältä ja Hänen kauttaan minunkin Isältäni, mutta sano sinä, mistä olet tuon syyttäjähenkesi saanut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144