Pojan ajokortti katosi, huomattiin vesivahinko, digiboksissa on taas joku hemmetin vika!Töissä jouduin selvittelemään yhden ihmisen kiukutteluista johtuvia ongelmia ja sitten mulle puhkes migreeni. Kaikki vuorokauden sisällä. Pitäiskö mennä kiikkuun?
PRKLE!
21
1334
Vastaukset
- mayanna
vaan :)
Pojan ajokorttihan pitäis olla pojan ongelma - vaikka äidin vikahan kaikki tietty on? Vesivahinko on ikävä juttu.. toivottavasti ei kovin suuri? Tikipoksilla voit heittää vesilintua ja migreenisenä ei paranis olla koneella. Työkaveris sais mennä itteensä ja sä lepäämään siihen riippumatolle linnunliverrystä kuunteleen.
*rauhoittelee*- Puhurix
Poika on 15 ja jatkuvasti katoaa jotain. ARGH!
- mayanna
Puhurix kirjoitti:
Poika on 15 ja jatkuvasti katoaa jotain. ARGH!
Meillä hakee äiti ja tytär (11) vuorotellen jotain kadonnutta tavaraa.
Uuden ajokortin hakeminen kyllä varmaan maksaa jokusen euron. Mitä lie leimavero nykyään. Ajokoulut on ainakin sikakalliita. - Puhurix
mayanna kirjoitti:
Meillä hakee äiti ja tytär (11) vuorotellen jotain kadonnutta tavaraa.
Uuden ajokortin hakeminen kyllä varmaan maksaa jokusen euron. Mitä lie leimavero nykyään. Ajokoulut on ainakin sikakalliita.ajokortin. Siis mopon ajokortti se on. Vaiks kai sen uusiminen maksaa yhtä paljon. Mut ylipäätään kaikki hinnat on noussu sikamaisesti.
lohduttaa,niin huomenna on uusi päivä.Kliseeksi sitä myös kutsutaan:D
Kiikusta puheen ollen,oletko aikuisiässä ottanut lastenkeinuissa kunnon vauhdit..niinkuin joskus ennen.Sen kun teet...takuuvarmasti vatsanpohjasta purkautuu pahaset paineet ja nauru kirpoo ihan väkisin esiin:)
Turha sitä on ketään kriisissä naurattaa,mutta me ollaan liki.- Puhurix
että nämäkin kriisit todennäkösesti naurattaa jo parin viikon päästä. Paitti se työkaveri. Se jurnuttaa uudelleen jo ens viikolla.
Puhurix kirjoitti:
että nämäkin kriisit todennäkösesti naurattaa jo parin viikon päästä. Paitti se työkaveri. Se jurnuttaa uudelleen jo ens viikolla.
takku tukassa..joskus.
Mikä hatuttaa eniten,sen kainaloon kantsii mennä,oli kyseessä sitten asia tai henkilö:)
Tiijä,mutta mä paiskaan unen kanssa kättä nyt!- Puhurix
tintti.kotivintti kirjoitti:
takku tukassa..joskus.
Mikä hatuttaa eniten,sen kainaloon kantsii mennä,oli kyseessä sitten asia tai henkilö:)
Tiijä,mutta mä paiskaan unen kanssa kättä nyt!Nyt jo nukkumaan? Lauantai-ilta ja kaikki?
- Teemuna
Kiikussahan kaikki naiset jatkuvasti elävät ja olevat.
- Puhurix
Mites ton perustelet?
- Teemuna
Puhurix kirjoitti:
Mites ton perustelet?
Kun otat sen pikkuhousunsuojan, vaihdat uuteen ja katsot sitä poistettavaa, eikö kiikun muotoinen ole.
Että mun pitää naisia valistaa aina. Dee dee. - Puhurix
Teemuna kirjoitti:
Kun otat sen pikkuhousunsuojan, vaihdat uuteen ja katsot sitä poistettavaa, eikö kiikun muotoinen ole.
Että mun pitää naisia valistaa aina. Dee dee.Sullahan se näyttää olevan vastaus kaikkeen. Tiedätkö sitten miksi miehet kuorsaa selällään maatessaan. Kato siks ku kivekset tukkii alapään ilmanottoaukon...Et dee dee vaan.
- Teemuna
Puhurix kirjoitti:
Sullahan se näyttää olevan vastaus kaikkeen. Tiedätkö sitten miksi miehet kuorsaa selällään maatessaan. Kato siks ku kivekset tukkii alapään ilmanottoaukon...Et dee dee vaan.
Ja hymyä huuleen, erityisesti näin sateisena päivänä.
- yopollo
On mullakin tommoisia päiviä varten kiikkustooli, ja istuksin mä siinä muutenkin.
- Puhurix
mullekin pitäis hankkia semmonen. Sit mä keinuisin siinä raivokkaasti ja koiran häntä jäis alle.
- yopollo
Puhurix kirjoitti:
mullekin pitäis hankkia semmonen. Sit mä keinuisin siinä raivokkaasti ja koiran häntä jäis alle.
valitsin kaupasta sellaisen mallin jossa tuo vahinko ei ole mahdollinen, tykkäsi nimittäin myös lepäillä hurttavainaa aina ihan jaloissa.
- Satutätix
tulis vaa enempi kipeäksi, vauhdista riippuen. ;)
Digiboxeissa on aina joku hemmetin vika. Meiän digiboxissa ei oo ees kanttaka enää, on poika sen niin viritelly, et palotarkastajalla vois olla paljonkin sanomista jos sen näkis. Sen päällä on sakset ja kynttilälasi ja pähkinänsärkijä, et johdot pysyis paikoillaan ja kuva näkyis. :DD On meillä uudempikin digiboxi, mut se hajos jo kuukauden käytön jälkee ja on ny laatikos ö oottamas jotain fiksua korjaajaa tai takuukuitin löytymistä. :D
Jotkut päivät vaan on DNA....
Paraniko migreeni jo? :)- Puhurix
elämä taas kulkee.
- sou not
Tuossa ei ole vielä eväitä kiikutteluun. Ihan normipäivältä tuo vaikuttaa.
- !!!
Jos toi on sun mielestä normaali päivä, oletko sää sittten kävelevä katastrofi.
- Puhurix
oli lohduttavaa kuulla. Jollekin tämä on siis ihan tavallista.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058