Eilen tytär tyhjensi astianpesukoneen ja sanoi siitä minulle ja olin vaan sanonut että joo mä täytän sen kohta.
Kului aikaa kun likka meni katsomaan ja huudahti "Äiti,sä et sit täyttänyt konetta vaikka siitä sulle sanoin ja vastasit joo!"
Nauroin ja pyysin anteeksi en nimittäin ollut kuullut kun täytin samalla kryptoja;)
Meillä työnjako koneen täytössä eli se homma kuuluu mulle koska inhoon tyhjentämistä ja tytöt tyhjentää koska he inhoavat täyttämistä.
Aurinkoista lauantaita!
hyi hyi tuhma minä
4
789
Vastaukset
- Hyvä Äiti Joka Rakastaa Lapsia
Aika naseva läppä, hihhii!!! Munkin lapset kerran sanoivat pari juttua. Oli tosi hauskaa, aina jaksaa yllättää kun ne osaakin sanoa juttuja. Ja vielä ääneen!
- blondi-72hki
vaikka ei hervotonta ollutkaan niin usein jo se äänen paino ja sävy tekee lapsen tai teinin sanomisesta hauskan jutun ;>
- että kun keksit
blondi-72hki kirjoitti:
vaikka ei hervotonta ollutkaan niin usein jo se äänen paino ja sävy tekee lapsen tai teinin sanomisesta hauskan jutun ;>
miten me muut lukijat ymmärrämme ja voimme käsittää sinun lastesi äänenpainot ja sävyt, niin jatka toki kirjoitteluas. sitä ennen...käsitä ny et ei ne teidän sävyt kanna tänne lukijoille!! :O :O
Kerroppa onko tämä hauska ja jotenkin erikoinen letkautus: Meidän tyttö 13v sano tänään, "kato kärpänen ikkunassa" ???? - blondi-72hki
että kun keksit kirjoitti:
miten me muut lukijat ymmärrämme ja voimme käsittää sinun lastesi äänenpainot ja sävyt, niin jatka toki kirjoitteluas. sitä ennen...käsitä ny et ei ne teidän sävyt kanna tänne lukijoille!! :O :O
Kerroppa onko tämä hauska ja jotenkin erikoinen letkautus: Meidän tyttö 13v sano tänään, "kato kärpänen ikkunassa" ????äänenpainot palstalle välity.
Vai kääpänen ikkunassa jaa-a en tiedä kun en ollut näkemässä katsomassa kuulemassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738