Saako mistään 190cm pitkää paksua patjaa

pikaista vastausta kaivaten.

Saako mistään 190cm pitkää paksua patjaa tai runkopatja sänkyä??

Asuntoon alkoviin käy vain tämä 190cm. pituinen.

Tietääkö kukaan voiko runkopatja sänkyä lyhentää
kummastakin päästä 5cm.
Kiitos etukäteen vastauksista :)

12

12645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhentää

moottorisahalla niin sisukset ei pysy kasassa.

• täältä

Katso lähin jälleenmyyjä netistä. Valmistaja Uness ja mallit personal tai Queen. Tilaa suoraan 189 cm ettei jää kiinni seiniin.Toki tarkista ensin ja sitten niin pitkä kun siihen helposti mahtuu. Hinnat noin 20-30% normaalista ei muutenkaan ole kalliita mutta ihan asiallisia.www.uness.fi

• tarvitaan

Kiitos, otampa yhteyttä tuohon firmaan.

• löytyy

190*75 runkopatjoja vakiona ilman lisähintaa

• pikku patjako

Alkuperäinen kysyjä varmaan tarkoitti jotain muuta leveyttä kuin lasten koko esim 120x190.

• Asabella

Minua kiinnostaisi myös. Olisi kaksi uudenveroista runkopatjaa ylimääräisenä ja kaksi vanhaa lyhyttä sänkyä puoletsaan ilman patjaa. Eli olisipa somaa, jos noita voisi jotenkin lyhentää noihin sänkyihin sopiviksi. Kenelläkään käsitystä, miten se onnistuisi?

• Pire54

Ei taida saada.Itsekkin tarviisin semmoisen mun vierashuoneen sänkyyn. Kaikki on 200 cm pitkiä. Aattelin käydä Etolasta täällä Jyväskylästä kysyyn mut ne on jotain vaahtomuovìi ja leikkaavat mittojen mukaan ja sit pitää tehdä päälinen ite. Sellainen mulla entinenkin oli mut on jo vähän kulahtanut.

• Anonyymi

Tai sitten laittaa patjan vinoon, niin että taittuu banaanin malliseksi nousten molemmista päistä, tai jääden koholle pelkästään toisesta päästä.
      Monethan tyykkää että pää on korkeammalla kuin jalat, nukkuessa.

• Anonyymi

Olikin jo aika tehdä 10-vuotis nosto tällekin ketjulle!

• Anonyymi

Eipä taida löytyä mistään. Etsin sellaista 80 x 190.
      Pitää ostaa uusi sänky.

• Anonyymi

Tilaamalla saa, tervetuloa TEMPURille :)

Terkuin,

TEMPUR Aspa

• Anonyymi

Ranskassa 190 cm on vakiokoko (paitsi Ikeassa), mutta riskeeraisi tilaukselle tulla hintaa, ei ihan pieni paketti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5100
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      511
      1660
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      911
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe