Minulla olisi yksi sauna, jota en käytä, kun suihku riittää hyvin. Toisaalta voisin vaikka kasvattaa siellä jotain, mutta en kuitenkaan mitään hamppua tai muuta laitonta ja Chili ei saa kannatusta, koska en syö sitä.
Olisiko mitään hyviä ideoita kasveista, joista olisi jotain hyötyä ja tarvitsisi kosteaa ja tarvittaessa pimeää tilaa?
Kaikki hyvät ajatukset otetaan vastaan. Mielellään omaan käyttöön, mutta myös myyntiin tulevat tuotteet kävisi hyvin.
Sauna hyötykäyttöön
6
522
Vastaukset
- ajatus (=
Ajatuksesi on hyvin kutkuttava, hymy nousi suupieleen, kun ajatelin banaaneja kasvavan saunassa.
Vaan taitaapa olla niin, että ei ole kasveja jotka viihtyisivät pimeässä. Lisävaloa joka tapauksessa pitäisi olla rutkasti.
Kuin iso saunasi on ?- Banaaninviljelijäksi?
Valo ei ole ongelma. Tuleehan sinne jo nytkin sähkö ja äkkiäkös sinne jonkun virityksen järjestää.
Ikkunasta tulee kyllä pikkasen valoa, mutta lisävaloa pitäisi järjestää
Koko?
Olisiko 2x2m2
Mutta kun lauteille mahtuisi kasvatettavaa jalkatiloihin ja istumapuolelle sekä lattiallekin.
esim. osterivinokkaat, siitakkeet, tms. Monet kasvavat lahoavalla puulla (ei hajuhaittoja lannasta... :-) ). Terveiset.
- Banaaninviljelijäksi?
Tuo on kyllä yksi mahdollisuus. Huippuimuri kyllä löytyy, että jos sellaista tarvii ilmanvaihtoon. Kuten hajuhaittojen poistoon. ;-)
- Pikku-tarhuri
Banaaninviljelijäksi? kirjoitti:
Tuo on kyllä yksi mahdollisuus. Huippuimuri kyllä löytyy, että jos sellaista tarvii ilmanvaihtoon. Kuten hajuhaittojen poistoon. ;-)
Joo oliko kauppila kun myy sellasia sieniviljely juttuja vaiko korpikangas...
Itse mietin kans niitä... Ja oli lähellä etten jo tilannu niitä... - Pikku-tarhuri
Pikku-tarhuri kirjoitti:
Joo oliko kauppila kun myy sellasia sieniviljely juttuja vaiko korpikangas...
Itse mietin kans niitä... Ja oli lähellä etten jo tilannu niitä...Katoppa tuolta..
http://www.viherpeukalot.fi/index.asp?s=12&valinta=ryhma&id=9&page=1
Noista jo melkeen innostuin.. En ihan tilaus asteelle vielä päässy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942