Auttakaa...miten lannoitan herukkapensaat että sato olisi hyvä ja luomua
luomua
6
1127
Vastaukset
- Kompostitar
Kompostoidulla hevonkakalla tai kompostilla tai molempia sekaisin. Ja kun haravoit niin haravoi lehtiä puskien juurille. Ja kun kesällä kitket niin heittele myös rikkaruohot puskille. Niin luomua ja niin tehokasta!
- rirukaari
Kiitti tuosta. Kun ei tiedä mikä kasvattaa vain lehtiä ja mikä tois marjasatoa. Passaakohan mansikoille vadelmille ompuille ja juureksille myös sama lanta.Onko se kevätlannoituksena hyvää Olen laittanut kanankakka rakeita mutta .....en ole varma sen tehosta.Voinko hyödyntää talven yli muhineen mökin käymälätuotoksen jonnekkin .En ole käyttänyt sitä olen haudannut maahan.Ruohosilpun olen aina kerännyt katteeksi juurikasveille kai siitä saa jotain ja ei tarvi kitkeä.
- Kompostitar
Puskille kompostoitua hevonpeetä tai kompostia tai molempia. Ja haravoitaessa haravoi lehdet puskien juurille. Ja kun kesällä nypit rikkaruohoja niin heittele nekin puskille. Niiin luomua ja niiiiin tehokasta ;D
- ritukaari
Kiitti teille vinkeistä mut vielä kysyn minkä verran hevonpeetä puskalle (noin lapiollista)ja voiko sitä käyttää juurikasveille omppupuille ym.
- pikkumusta8
Hei! Jos sinulla on asunnossa puusijoja,niin laitappa tuhkat pensaisen juurille.Niin hyviä tulee,ja sato on hyvä.
- Liljanny
Voisiko itsetehtyä nokkosvettä käyttää myös herukkapensaiden lannoitukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249