parhaat animaatiohahmot

Togga Cop

Mä ainakin tykkään animaatiosarjoista Simpsonit ja South Park. Paras Simpsoneissa on Homer ja paras south parkissa on mr Hankey, eli se kakka joka hyppii ympäriinsä ja jättää aina likaiset jälkensä. Mitkä ovat teidän parhaimpia animaatiohahmoja?

6

1777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

On Nalle Luppakorva. Viehättävä sarja kaiken kaikkiaan, Luppakorvassa on luonnetta. Heikki Määttäsen ääni nostaa pisteitä entisestään.

Muita huippuja: Alfred J. Kwakissa on paljon hyviä hahmoja, jotka kehittyvät ja ovat moniulotteisia.

Muumeissa on mahtavia tyyppejä, suosikkina Muumipeikko.

Simpsoneissa lempparini on varmaan.... Lisa? Tai Bart. Tai Apu! :D Ehkä sittenkin Ned Flanders. :D :D

Mitähän vielä... Myyrä ja Pingu. Kumpikaan ei puhu ihmistenkieltä mutta ilmaisee itseään silti loistavasti. Pingulla on asennetta, vähän kuriton tapaus joskus. Samaa sarjaa on vielä Late Lammas, hulvaton tapaus ilmeineen ja ideoineen.

Leffapuolelta Kikin lähettipalvelun nimihahmo, noitatyttö Kiki on hyvä tyyppi. Samaistun :D Ghiblin muissakin elokuvissa on hyviä ja mielenkiintoisia hahmoja, Totoro, kissabussi... Huh.

Disneyltä Stitch on aika tapaus. :D Ei ainakaan niin mustavalkoinen, vaan kehittyy tuhovimmaisesta avaruusotuksesta ihan kelpo kaveriksi.

• Togga Cop

NoJopas sehän se siellä. Me olemme keskustelleet joskus aikaisemmin animaatioista, mutta nyt minä sattumalta loin uuden nimen itselleni juuri eilen.

• Punainen sika tulee mieleen ensimmäisenä. Näin sen yli kymmenen vuotta sitten televisiosta ja se jäi todella mieleen.

Funky cops-kaksikko. Animoidut parodia-poliisit taannoin YLE2:n esittämässä sarjassa.

Disneyn piirretyissä on useitakin hyviä hahmoja. Esim Cruella De Vil, svengaava Hotti-Katti... Unohtamatta tietenkään itse Aku Ankkaa. Vanhat Aku-pätkät on hervottomia.

Pikku-Myy Elina Salon äänellä on nmyös mainio.

• Togga Cop

Onko se svengaava hotti-katti Aristokateista?

• j.ellroy
        Togga Cop kirjoitti:

Onko se svengaava hotti-katti Aristokateista?

Nimenomaan Aristokateista. Duppauksen ääninäyttelijänä muuten mainio bluesmuusikkomme Pepe Ahlqvist.

• Erkkan kaveri Spip

Mun mielestä ehdottomasti paras on Butters Stooch (South Park), tykkään myös Family Guysin Mort Goldmanista sekä Brian ja Stewie Griffinistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe