Minkä tasoista juttua tuolla on? Itse en ole koskaan harrastanut taitoluistelua, mutta osaan paljon yhden jalan piruettia ja kaikki yksöishypyt axelia lukuunottamatta. Kuitenkin tässä iässä (22) on varmaan myöhäistä aloittaa taitoluistelua vaikkei mihinkään kilpailuihin halua. Haluaisin vain kehittää nykyisiä taitoja, että kaikki menisi varmasti oikein.
Aikuisten luistelukoulu
3
1420
Vastaukset
- Joskus kokeillut
Aikuisten taitoluistelun tekniikkaryhmissä harjoitellaan perusluistelua, erilaisia askeleita, liukuja, piruetteja ja niitä hyppyjäkin. Aikuisille aloittelijoille on joitakin harvoja (leikkimielisiä) yksinluistelukilpailuja, mutta yleensä aikuiset kilpailemaan haluavat kilpailevat aikuismuodostelmajoukkueessa. Harrastuksen voi aloittaa minkä ikäisenä tahansa, 22 on ihan hyvä ikä aloittaa.
- likka
olet todella taitava! aikuisten ryhmässä taso ei todellakaan ole kova. pääset varmasti ja olet taitavi ryhmässä!
- kalvang
Nykyään monissa seuroissa on aikuisluistelukouluja. Siellä tehdään sekä ihan perusasioita (aloittelijat) että vaikeampiakin elementtejä, kuten hyppyjä, piruetteja, liukuja (kehittyneemmät). Ryhmässä valmentaja aina katsoo jokaisen luistelijan tason ja antaa sen mukaisen tehtävän, joten sinäkin hyötyisit tästä. Tänä syksynä Liikuntavirasto järjestää maanantaisin malmin jäähallilla klo 14.30-15.30 luistelutunteja, joissa minä olen ohjaajana. Syyskausi maksaa vain 17 euroa. Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239