Heippa hei! Millainen hintataso Irlannissa on tällä hetkellä? Lähinnä Dublinia ajattelen. Onko jo yhtä kallista kuin naapurissa? Puntaroin tässä kahden maan välillä. Kiitos paljon vastauksista.
Hintataso Irlanti vs. Iso-Britannia???
4
2432
Vastaukset
- siiko
Molemmissa maissa olen käynyt lähiaikoina ja minusta Dublin on jokseenkin halvempi. Riippuen tietysti mitä ostaa, mistä ja kallista muotitavaraa vai muuta. Mutta esim perus ruoka on halvempaa, kuin briteissä.
- jovainen
sanoa kumpi on edullisempi koska molemmat ovat sikakalliita
- kallein
on titty Dublin, muu maa on hintakehityksessä jäänyt jonkin verran "jälkeen" mutta eiköhän nekin ajan kanssa päse muukaan piakkoinkin. Iso-Britannia ei mikään sika kallis, jos esim. vertaan pohjois-Englantia ja kaakkois-Englantia niin erot ovat suuret. Lontoo tietty on kaikkein kallein yleiseltä hintatasoltaan. Dublin on silti hiukan halvempi, ainakin vielä.
- 123
Itse tulin eilen Irlannista, Englannissa en ole käynyt joten sen hintatasosta en osaa sanoa. Päivittäistavarat olivat yllättävän kalliita.
Itse kävin aika paljon Tescossa, siellä löytyi kyllä edullisestikin evästä jos vaan seurasi hintoja. Kadunvarsilla oli Spar, Londis ja budget kauppoja, vähän R-Kioskin tyylisiä mutta isompi valikoima ja vähän edullisempaa. Esim. hedelmät oli tosi hintavia. Ulkona ruokailu oli myös kallista , mutta kerrankos sitä voi vähän paremmin syödä kun lomalla ollaan.
Vaatekaupoista edullinen oli Penneys, samantapainen kuin H&M mutta mielestäni hieman parempaa laatua. Dunnes on myös kauppaketju, vähän Kappahlin tai Lindexin tyylinen, hieman kalliimpi paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738