hei mitä maksaa päivä vesipuistossa gran ganarilla
mikä hyvä vesipuisto
vesipuisto gran ganarialla
5
640
Vastaukset
- näin on
kun ei ole vesipuistoa. Lähin on Teneriffalla ja pääseehän sinnekkin jos vesipuistoonmieli tekee.
- on vesipuistoja..
Ai, minä kävin Maspalomasin vesipuistossa, Aqualandissa. 23 euroa sisäänpääsy. Oli aikuisille ja lapsille altaita sekä liukumäkiä.
Maspalomasissa on myös toinen pienempi (halvempi) vesipuisto, kuten myös Puerto Ricossa. Kannattaa kuitenkin varmistaa pienempien puistojen aukiolot, jos niihin mielii. Mutta tuo iso oli mahtava.. - kyllä löytyy
Vesipuistoja on ainakin 2 kpl, toinen Inglesin tuntumassa, toinen Puerto Ricossa. Lisätietoa googlettamalla.
- matleena69
Osaako kukaan neuvoa miten saan laitettua tänne oman kysymyksen ? en nimittäin osaa. tarvisin neuvoja. Olen lähdössä Kyprokselle Protarakseen toukokuussa kahden lapseni kanssa ja kaipaan matkavinkkejä.
Cran canarian vesipuistoista ei ole kokemusta, mutta teneriffalla ainakin oli upeat vesipuistot. Cran canarian "intiaanikylä" oli erilainen upea elämys.- klikkaa
tuota Matkalla lasten kanssa otsikkoa ja sit siellä on semmonen kohta kun aloita uusi keskustelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214