hei. olen mies ja haluaisin tietää kuinka helposti nainen tulee raskaaksi. olen tätä asiaa miettinyt yhdessä puolisoni kanssa... kuinka toden näköistä on tulla raskaaksi? haluamme vauvan ja ekan kerrän tänään oltiin yhdynnässä
raskaus
4
536
Vastaukset
- ........
Voi tulla hyvinkin helposti, tai sitten kestää. Vuosi on raja odotella ennen tutkimista.
- ehkäisyä
ja on säännöllisesti yhdynnöissä, n 85-90% naisista tulee raskaaksi vuoden kuluessa. Eli todennäköisyys että heti ekan kuukauden aikana tärppää on melko pieni, kannattaa varautua useamman kuukauden yrittämiseen.
- täältä.
http://metku.net/~pesu/raskaudenalkaminen.php
Siellä sanotaan, että ihanteellisissa olosuhteissa (siis tarkoittaa kai, että molemmat terveitä, yhdyntä suurinpiirtein ovulaatioaikaan jne) raskauden alkamistodennäköisyys on 20-25% yhtä kuukautiskiertoa kohden. Ja vuoden sisällä n 90%. Onnea yritykseen :) - mansikki_84
mieheni kanssa kun päätettiin jättää kumit väliin ja odottamaan vauvaa niin poikamme päätti heti ekalla yrittämällä lähteä alulle.ei päästy edes vielä tekemisen meininkiin kun alkoi aamupahoin vointi.onnea yritykseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249