Jani uusi levy on nyt (17.4. alkaen) ennakkosoitossa Iskelmällä.
http://www.iskelma.fi/?area=ajankohtaista&iidee=10000000000046111#
Iskelmäradiossa on menossa myös kisa, jossa voit voittaa Janin trubaduurikeikalle omalle työpaikallesi. :-)
Ranta-ahon valot
7
1216
Vastaukset
- kauhistus.....
Voittaa vai? Pelkkä ajatus kammottaa.
- Ikuinen fani
Ranta-ahon valot vaikuttaa erityisen hyvältä levyltä. Ne tuon tulevan levyn biisit, joita on radiokanavilta saanut kuulla, ovat olleet todella hienoja. Uutta Jani Wickholmia, joka jatkaa tiettyä Janin linjaa, mutta on kuitenkin jollain tapaa erilaista..... SUOSITTELEN!!!
- joopa joo
Ne biisit jotka olen kuullut ovat ihan hyviä ja single Kaveri on hyvä, mutta muuten ei minua täysin vakuuta siinä missä kaksi ensimmäistä albumia ja kolmas.
- ja kyllä vaan!
Eli hienoja ovat nämä uudet biisit, joita iskelmäradio on ennakkoon soittanut. Kaveri on radiolistoilla jo todella hienosti ja muitakin tulee varmasti perässä.
Jani on täyttänyt odotukset jälleen kerran : upea levy kaupoissa siis ihan pian. Sitä odotellessa =) - Tiskijukka
Loistava kappale KUN OLIN NUORI. Koskettava ja rehellinen sanoitus ja niin pirun ajankohtainen monelle.Sävellykseltään ihan tulevaisuuden klassikko ainesta. Iskee suomaiseen synkkään mielenlaatuun kuin kori kossua.
On hienoa, että tälläisiä helmiä syntyy. - uudelta levyltä
Nyt voi käydä kuuntelemassa Ranta-ahon valot-levyn biiseistä näytteet Janin omilla sivuilla.
http://www.janiwickholm.fi/index.php?page=musiikki&right=yhteys
Hieno levy tulossa. Ihan justiinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358