Olen jo pitkään etsiskellyt näitä, mutta vielä ei ole silmään osunut. Eli mistä niitä voi ostaa ja kuinka paljon noin maksavat?
Drawing tablet
1
151
Vastaukset
- wacomisti.....
Esimerkiksi Verkkokauppa.Com niitä myy. Hinnat liikkuvat alle satasesta useisiin satoihin euroihin. Ja sitten jos haluaa piirtonäyttöä, niiden hinnat liikkuu jo tuhansissa euroissa.
Ite ostin ekaks halvan Aiptekin piirtopöydän, mut meni hermot, ku kynä oli hirvee patterisyöppö. Nykyinen Wacom merkkinen mulla on ollut jo pitkään. Maksoi kolmisensataa, mutta kynät ja hiiri eivät käytä pattereita lainkaan.
Oikeestaan en voi suositella mitään muuta merkkiä, kuin wacomia, koska se on vielä toistaiseksi ainut merkki, joka tekee patterittomia ja silti langattomia kyniä. Ja tarkkuudellaankin se hakkaa monet muut.
Wacom Bamboo on lähtömalli.
Wacom Graphireissa on jo vähän enemmän toimintoja, kuten pyyhekumi toisessa päässä jne.
Wacom Intuosit (1,2,3), ovat jo ammattilaisten työkaluja ja käyvät täysin myös Cadeihin. Saa erilaisia kyniä ja muuta varustetta.
Itellä on Intuos2, neljällä erilaisella kynällä hiiri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748