Oletko käynyt perheen kera Bulgarian Kultahietikolla, kertoisitko kokemuksia? Miten tarvikkeet pienelle lapselle, löytyykö pampers/libero -vaippoja kaupoista?
Bulgarian Kultahietikko lapsiperheelle?
6
959
Vastaukset
- kultahietikkolla
joopa joo kultahietikolla on marketteja josta voi ostaa vaippoja lasten ruokapurkeja ja kaikkea muutakin aivan kuin täällä koto-suomessa
rentoutavaa lomaa- taas se tuli
että Bulgariassa on lastenruokaa ja vaippoja...ihanaa ja mahtavaa. Kyllä te olette tyhmiä mutta taas huomenna joku kysyy samaa asiaa.
- Neiti eläkeläinen
Älkää tulko vaippaikäisten kanssa Kultahietikolle. Sunny beach sopii teille paljon paremmin.
- ásdfg
lasten kanssa Sunny Beach on ehdoton. Kultahietikolla ei ole niin helppoa vaunujekaan kanssa. Ja lapsille on enemmän tekemistä Sunnyssa.
- Matkalle...
Mua kiinnostais myös tuo lasten ruokapurkki ja vaippa politiikka tuol Bulgariassa. Olen kuullut että vaipat todella huonoja ja että pissa tulee läpi. Ei hirveesti houkuta ottaa mukaan kahden lapsen viikon vaippoja..
Asialliset vastaukset ovat enemmän kuin tervetulleita..- mamma46
Kyllä ainakin Varnasta saa vaippoja ja purkkiruokaa.
Valikoimaa vaippojen suhteenkin oli.
Kultahietikoltahan pääse mukavasti Varnaan vaikka
bussilla.Ja kyllä paikanpäälläkin vaippoja on.
Ai,olitkin menossa S-biitsille,on varmaan sielläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214