Wordilla sähköisesti täytettäviä lomakkeita. Kun olen saanut lomakkeen valmiiksi, suojannut asiakirjan ja tulostan, heittää ohjelma sanat "päällekkäin" eli sellaiseksi pieneksi sumpuksi. Ensin teki näin vain ääkkösillä, myöhemmin sumputti kaikki sanat. MIKSI HELVETISSÄ? Sanat muuttuvat normaaleiksi kun muutan fontin kokoa, mutta sen jälkeen joudun taas muuttamaan lomakkeiden sarakkeiden korkeuksia ym. ja joudun tekemään tätä uudelleen ja uudelleen.
MIKSI? Tietääkö joku ja jos voi auttaa niin jumalattomasti kiitoksia... Revin kohta hiukset päästäni.
Wordissa sanat päällekkäin
Olen tehnyt
3
271
Vastaukset
- että se lomakkeen
täytettävän kohdan koko ei ole oikea!
- tehdyt määritykset!
............
- no miten se voi
tehdyt määritykset! kirjoitti:
............
olla jos vaihdan fonttia tai fontin kokoa jopa suurempaan, niin kirjaimet napsahtavat takaisin? Se on vaan sillä yhdellä fontilla ja yhdellä fonttikoolla, jolla sen teen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1017973- 1075637
- 2784952
- 494903
- 763677
- 532896
- 632635
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222488Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422328