Miten sitä kukakin sitten mittaakin..
Tulipa itsellä mieleen tässä kevään korvalla ;)
Löytyykö sulta itsekuria
14
759
Vastaukset
- sivupersooNaNa
Arjen esimerkkeinä on laihduttaja joka syö herkkuja vaikka on ikuisella dietillä.
Alkoholisti juo vaikka pitäsi jättää hieman vähemmälle tai jättää kokonaan
Joku raivarin vaikka pitäs laskee kymmeneen, ajatella mitä suustaan päästää.
Itselläni puuttuu se itsekuri tupakanpolton suhteen , ei loppua ole näkyvissä ;D- Ninas
..oppinut polttaan, harjoittelusta huolimatta ;)
Sanovat toiset sen vähentävän herkkujen popsimista ?) - sivupersooNaNa
Ninas kirjoitti:
..oppinut polttaan, harjoittelusta huolimatta ;)
Sanovat toiset sen vähentävän herkkujen popsimista ?)Kyllä mä popsin herkkuja minulla ei vaan ole ongelmia painon suhteen.
Tupakan jos yrittää korvata niillä välipaloilla aina kun tekee nikotiinia mieli,
kyllä lisäkiloja syntyy eli taas olisi se itsekuri hukassa.;D
Esimerkiksi tänään, olin liian hillitty! olisin halunnut sanoa jotakin kivaa ja hauskaa, mutta olin niin, niin kontrolloitunut. ääh. harmittaa.
Joskus olen kateellinen heille jotka omistavat vähemmän itsekuria.
luulen että elämä olisi hieman antoisempaa.- Ninas
.. se joskus on.. mutta varmaan seurakin vaikuttaa ja oma mieliala..
Jos kaikki sopivasti kohdallaan, niin sitte antaa palaa ;))
- sohtrop
Jos sinussa on kurinalaisuutta, voit tehdä mitä ikinä haluat. Itse olet avain itseesi. - Bruce Lee
hyvähän se on itsekuria harjoittaa, välliin on vaan niin mahottoman vaikeaa hillitä itteensä, mutta yleensä ei ;)
ne pikku pahheet, nepä ne.
Mitä ite, viittasitko keväällä uikkarikauteen ja nautintoaineisiin?- Ninas
..niihin..kin ;)
- sohtrop
Ninas kirjoitti:
..niihin..kin ;)
salaperäne oot, kakista ulos vaan ;)
- Ninas
sohtrop kirjoitti:
salaperäne oot, kakista ulos vaan ;)
..suorahan minä ;)
Menot kutsuu, palaillaan :)
- mitä se on?
Minä teen vain sitä mitä minä haluan. Jos en halua mennä töihin, niin en mene. Mutta jos haluan maksaa laskuni, niin menen. Jos haluan suklaata, niin syön sitä. Mut jos haluan kiloja pois, niin en syö suklaata. Elämästä pitää nauttia ja tehdä kaikkea mitä haluaa. Ihmisellä on aina kaksi vaihtoehtoa. :) Nauttikaamme elämästä!
- tuffe
tuo oli hyvin oivallettu :))) tykkään siitä kun asiat pidetään yksinkertaisina, ja sitähän tuo on :)) Täytyykin ottaa tuo käyttöön.
- tuffe
Ruuan suhteen alan oppia, että vaikken tänä mitään herkkua syö, se ei tarkoita että se loppuis maailmalta. Paitsi lasten lauantaikarkit. Ne nimittäin loppuu! Nytkin pitäis tyllerölle paljastaa, että loput sen suklaapupusta meni eilen parempiin suihin... mistä saan rohkeutta siihen? Jos harjoittelen Shrekin saapasjalkakissan katsetta? Taitaa olla vaan parempi nöyrästi ostaa uusi.
..joku kerta sellasia keltaisia suklaa lakurakeita.
N. 60 g pahvilootassa.
On siis tosinamia, et varmaan pysty vastustaan.. Ai niin, eihän se probleema se tainnut ollakkaan ;))- tuffe
Sanin kirjoitti:
..joku kerta sellasia keltaisia suklaa lakurakeita.
N. 60 g pahvilootassa.
On siis tosinamia, et varmaan pysty vastustaan.. Ai niin, eihän se probleema se tainnut ollakkaan ;))arvaa vaan minne askel vie seuraavan kerran kun käyn kaupassa.. Ryökäle!
:)))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748