Nyt olisi asukkaita vailla iso itse tekemämme häkki, sopisi hyvin myös linnuille. Häkin mitat ovat 200cm(pituus) x 122cm(syvyys) x 164cm(korkeus), joten isohan se on
Häkin pohjalevyt ovat vesivaneria ja umpinaiset seinät(takaseinä ja toinen sivuseinä) ovat vaneria. Rakenteen puuta ja verkko rappausverkkoa (silmäkoko 2cm x 2cm).Edessä iso, puolen häkin kokoinen kahdella salpalukolla toimiva ovi.
Häkin kaikki muut osat, paitsi vesivaneripohja ja verkko on maalattu. Vaneritkin kummaltakin puolelta.
Häkissä on meillä asustanut 7 kesyrottauroksen lauma ja erittäin hyvin ovat pojat viihtyneet. Häkki ollut käytössä n.10kk ja puurakenteita on osin hammastettu(ei häiritsevästi kuitenkaan).
Häkki on nyt meillä varastossa osina(jokainen seinä ja katto kahtena osana tehty erikseen ja valmiina koottu yheen ruuveilla ja kulmaraudoilla). Saa tulla katsomaan
Sijainti Helsingin Töölössä. Kuljetus pääkaupunkiseudulla saattaisi järjestyä elokuun loppuun asti, muuten pitäisi noutaa itse(ei onnistu ilman pakua tai peräkärryä).
Hintapyyntö 300 euroa.
Kuvissa näkyvät "sisustukset" ei tule mukaan.
Kuvia löytyy osoitteesta: http://koti.welho.com/akiiski4/hakki
Lisätiedustelut mieluiten sähköpostiin.
M: Itsetehty ISO häkki (kuvia)
Riikka
1
361
Vastaukset
- dodii
Ei toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096