Anna Abreu on kiinnitetty viime hetkillä 19.4. Vuokatin SkiParty-tapahtumaan. Alunperin samana päivän Annan piti esiintyä Lomakouherossa, mutta keikka jouduttiin valitettavasti perumaan paikan lopetettua toimintansa.
Tuolta lisätietoa keikasta:http://www.nrj.fi/skiparty
Lopettiko lomakouhero toimintansa?
Anna Abreu Vuokattiin
11
640
Vastaukset
- taas kertoo
Annan faneista: Lomakouhero lopetti toimintansa,joten Annan keikka peruttiin.Lopettiko Lomakouhero toimintansa tämä älypää kysyy sitten vielä viimeiseksi. ziisus.
Lopetti, kun huomasi kenet oli keikalle vahingossa kutsunut ja näin pääsi ilman sanktioita peruessaan ;)- annanfani
mennä konkurssiin, kun ari kävi siellä esiintymässä talvella.
- sulla tais mennä
annanfani kirjoitti:
mennä konkurssiin, kun ari kävi siellä esiintymässä talvella.
aivot konkurssiin, kyllä Arin keikasta kate saatiin. :P
Kyllä te ootte todella kateellista porukkaa te annafanit. - fani, jos
sulla tais mennä kirjoitti:
Kyllä te ootte todella kateellista porukkaa te annafanit.ei pidän yhtään Annan musiikista.
- yhtään Annan
fani, jos kirjoitti:
ei pidän yhtään Annan musiikista.
musiikista. Noin, nyt näsäviisaat fanit eivät pääset valittamaan.
- sen tiedät
sulla tais mennä kirjoitti:
Kyllä te ootte todella kateellista porukkaa te annafanit.varmaanki kun näytät olevan oikea tietotoimisto!
- sotkeutuu
yhtään Annan kirjoitti:
musiikista. Noin, nyt näsäviisaat fanit eivät pääset valittamaan.
Arin fani sotkeutuu omaan näppäryyteensä. Tänne ei tule ruikuttamaan kuin ne, jotka on Ari Koivusen faneja. Ei muut niin paljon näe vaivaa. Ei muita niin paljon kiinnosta pienen laulajan haukkuminen.
- haukkuminen.
sotkeutuu kirjoitti:
Arin fani sotkeutuu omaan näppäryyteensä. Tänne ei tule ruikuttamaan kuin ne, jotka on Ari Koivusen faneja. Ei muut niin paljon näe vaivaa. Ei muita niin paljon kiinnosta pienen laulajan haukkuminen.
Onko tuosta tullut Annan "tavaramerkki?"
Pieni, mutta pippurinen. - , mutta
haukkuminen. kirjoitti:
Onko tuosta tullut Annan "tavaramerkki?"
Pieni, mutta pippurinen.lipevä;))
- tiedän.
sen tiedät kirjoitti:
varmaanki kun näytät olevan oikea tietotoimisto!
Olitko sä tuolla keikalla? :P
- ei kenenkään fani
On kateellista porukkaa!! Pitääkö sitä annaa tulla haukkumaan annan omalle palstalle?`Itse en tykkää Annasta,enkä Arista,mutta en silti kuluta aikaani haukkumalla toisten kommentteja yms..
KASVAKAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174