sakun pennusta

me..............

minulla kahen viikon päästä täyttää 5kk narttu pentu
kysyisinkin teiltä mitä muroja syötätte pentu sakuillenne?minkä verran?annan 3kertaa päivässä 3dl turvotettuja napuja,joiduin nyt ostamaan e-kaupasta 15kg säkin kun sitä merkkiä ei myydä lähi mailla mistä kasvattaja antoi.nuo murot on tarkotettu juuri nivelille ym..niin ja sitä kysyisin vielä miten saa opetettua sisä siistiksi?pentu tekee sitä että välillä tekee ulos,mutta sitten tekee niin että käy ulkona,ei tee mitään ja sisälle tultuaan tekee.
koira joutuu olemaan noin 4-5tuntia päivässä yksin.pentu ei pyydäkkään ulos,entiset koirani oppivat helposti ulos pyytämään,samanlailla olen nytkin opettanut ja annan kunnon kiitokset ulos tehtyään.niin ja pentu ei uskalla lenkillä tehä tarpeitaan,vasta koti pihalle tekee.
kiitos jo etukäteen!!

3

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opettaa tekemään ne tarpeet pihalle. Minä en koskaa laske sisälle ennen kuin tarpeet tehty ja talvel seistiin illal toista tuntia ulkona ennen kuin neiti suostu tekee tarpeet ja sit kunnon kiitos ja äkkii sisälle. Ei ihan sisäsiisti viel ole ja saman ikänen tuo mein neiti. Pisut tulee joskus kun riehuu toisen kanssa.

• nartun omistaja

Pentu sai kuivamuonaa liotettuna, pääruoka oli kuitenkin pentuNeu, lisäksi piimää liraus ja nökkönen sikajauhelihaa. Kerran päivässä raaka kananmuna kuorineen.
      Ulos vein pennun herättyä ja syötyä, en odottanut pyyntöä vaan mentiin monta, monta kertaa päivässä. Pihalle pissaaminen ja kakkaaminen oli talvipennulleni alkuun yleistä. Pikkuhiljaa oppi tekemään pusikoihin ja tienpenkoille.

• ei hyvä

Just luin yhdestä Orion pharman koiran hoito-oppaasta että raaka kanamunan valkuainen estää b-vitamiinin ja muiden aineiden imeytymisen koiran elimistöön. Kanamuna pitäisi koiralle keittää. Mielestäni ihan huuhaata luulla että raaka kananmuna auttaa pitämään turkin kiiltävänä.. ja pyh pah!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe