Sai peräkärryn jossa tosi outo rengas koko joten onko tietoa mistä voisi hankia 145/10 renkaita voisi olla joko talvirenga tai kesärengaskin käy . Selailin tuon koon mukaan niin jenkeistä löytyi mutta himta oli 69 taalaa plus postikulut.
Outo rengas koko
5
833
Vastaukset
- nipponisti
yritä löytää siihen sopivat 13" vanteet renkaineen, tulee halvemmaksi.
Olen ajatellut asiaa mutta ,on pieni ongelma.
Kyseessä on tosi vanha kärry,johon on hankala laittaa isompia renkaita.
Renkaat tulee lavan alle eikä sivulle niinkuin uudemmissa kärryissä.
Jos laitan isommat renkaat niin joudun laitamaan uuden akselin tai lventämään laitoja joka on työläämpi homma. Joten ainoa helppo ratkaisu on sopivat ympyrät.- hyllyistä
RoiRisto kirjoitti:
Olen ajatellut asiaa mutta ,on pieni ongelma.
Kyseessä on tosi vanha kärry,johon on hankala laittaa isompia renkaita.
Renkaat tulee lavan alle eikä sivulle niinkuin uudemmissa kärryissä.
Jos laitan isommat renkaat niin joudun laitamaan uuden akselin tai lventämään laitoja joka on työläämpi homma. Joten ainoa helppo ratkaisu on sopivat ympyrät.Kokona 5.20-10
- jepujeejee
löytyisiköhän kaksipyöräisten renkaista sopivia?
- löytyyhän
noita mutta tuskin netin tarjonnasta
soita rohkeasti alan liikkeeseen ja kysy , heillä on kyllä sellanen "netti" että varmasti löytyy
sellanen 40 euroa per rengas töineen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882