Onko minulla BED, kun tänään ja eilen tuli mässättyä suklaata ihan liikaa, yksi levy kumpanakin päivänä? Sen lisäksi eilen söin sämpylän, pari omenaa, lightlimsaa ja jonkun kahvijuoman. Tänään taas ihan liikaa, leipää, sen päällä juustoviipale, levitettä, salaattia ja leikkele, kahvijuomaa taas ja kokista lasi sekä lightlimsaa, hedelmiä muutama. Tuntuu niin pahalta ja mietin vain miten valtava luku näkyy huomenna vaa'alla. Vihaan itseäni. Monesti kun syön jonkin suklaalevyn, niin syön vähemmän pari päivää. Nyt saan varmaan olla syömättä ainakin huomisen ja ehkä ylihuomisenkin. Kuvottaa olla tällainen. En tavallisesti syö noin valtavaa määrää kuin viikonloppuna, yleensä kerran viikossa lauantaina menee suklaalevy, mutta yritän olla muuten juuri syömättä silloin. Minulla vaan on se ongelma, etten voi paastota kunnolla, koska tulee heti heikko olo ja meinaan pyörtyä. Painoindeksi on ainakin vielä n. 19, ehkä pikkasen yli.
BED vai jokin muu?
toivoton tapaus
1
705
Vastaukset
- Bediläinen.
.............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319