En jaksa enää etisiä Anttia enää sieltä Länsi-Auto areenan uumenista.
Aloin ikävöimään tätä Anttia, jota olen kaivannut sen jälkeen kun ole nähnyt häntä Espoon Bluesin fanikatsomosta 15.11.2007 alkaen!
Antista jäi ikävät fiilikset siitä kun hän poistui kaverinsa kanssa vähin äänin espoon bluesin fanikatsomosta Tiistaina 13.11.2007 ennen Blues - Lukko ottelun loppua.
Antin näin onneksi vielä Länsi-Auto areenalla ottelun 5:n semifinaaliottelun Blues - Jokerit torstaina 3.4.2008 ottelun toisella erätauvuolla riitelemässä jonkun kaverinsa kanssa, joka ei ollut sama kaveri jonka kanssa hän oli espoon bluesin fanikatsomossa Tiistaina 13.11.2007.
Antti olet siis vielä espoon bluesin fani mutta et seuraa bluesin otteita espoon bluesin fanikats...
3
370
Vastaukset
- Niin on paljon helponpi elää
Saat anteeksi riitelysi kavereittesi kanssa Antti, vaikka en sinänsä tunnea sinua!
Kaverisikin haluaa sopia riitanne!- Antti espoosta
Sovitaan niin että sovin kaverini kanssa sen turhan riidan silloin torstaina 3.4.2008 ottelussa Blues - Jokerit toisella erätauvolla tapahtuneesta välikohtauksesta kaverini kanssa Hesburgerin läheisyydessä Länsi- Auto areenalla.
- Olet reipas poika!
Antti espoosta kirjoitti:
Sovitaan niin että sovin kaverini kanssa sen turhan riidan silloin torstaina 3.4.2008 ottelussa Blues - Jokerit toisella erätauvolla tapahtuneesta välikohtauksesta kaverini kanssa Hesburgerin läheisyydessä Länsi- Auto areenalla.
Antti olet reipas poika niin sitä pitää että huomenna ensinmäisellä välitunnilla sovit kaverisi kanssa riitasi ja pyydät anteeksi sitä tuittuilua mitä tapahtui silloin 3.4.2008.
Sitten kun olet mies Antti, aiotko mennä töihin.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758