Tsau
Olen pelannut perinteisillä rautamailoilla golfia toistakymmentä vuotta. Tasoitukseni on noin 30, siis tykkään pelailla, en kovin vakavasti.
Nyt olisi aika hankkia uudet maailat. Ilmeisesti graffiitti on mun mailan materiaali. Vaan mikä merkki antaa anteeksi ja on kuitenkin niin hyvä, ettei tarvitse seuraavaan kymmeneen vuoteen vaivautua mailaostoksille.
Uuden naisten golfsetin hankinta
1
581
Vastaukset
- hcp 18
Ilman muuta grafiittivartiset! Mailojen kehitys on ollut huimaa viimeisen kymmenen vuoden aikana. Merkkejä on monia - ja hyviä - ei muuta kuin testimailoja kaupasta lainaksi ja rangelle. Kannattaa myös seurailla eri valmistajien demokiertueita, kiertävät eri puolilla Suomen kenttiä ja pääsee kokeilemaan mailoja.
Itse pelaan Cobran mailoilla nykyään. Kevyet, helpot ja hyvän tuntuinen grippi. Kokemusta on myös Taylor Maden sekä Callawayn mailoista, erinomaisia kaikki.
Pelasin itse ensimmäiset 10 v vanhoilla rautamailoilla, grafiittivartisten myötä tasoitus putosi 8 lyöntiä viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907