Olen muutaman kerran pelannu T6poker.fi sunnuntaisen 250 000€ guaranteed turnauksen. Tässä turnauksessa on aivan käsittämätömästi kuollutta rahaa, ensimmäisellä kerralla kaikki muut pelaajat istuivat ulkona, toisellakin vain yksi minun lisäkseni pelasi! Tämä johtuu siitä, että t6pokerin osuudenomistajille on jaettu ilmaisia lippuja tuohon turhaukseen ja rekisteröity ne automaattisesti, lisäksi kaikki heistä ei varmaan osaa edes pelata pokeria joten pelin taso on käsittämätöntä.
Tonne saa jopa 200% depo bonarin 1000€ asti! Ja kaikille pelaajille automaattisesti 30% rakeback.
Jotkut ovat epäilleet ettei tuolta saa rahaa kotiutettua, mutta päin vastoin moneybookersille rahat tulivat parissa tunnissa.
Sairas 250k€ guaranteed turnaus, pelaajat sit-outissa!
aaahh
2
537
Vastaukset
- pahvidumari
jos minä tietäisin neljännesmiltsin garantee turnauksen jossa kaikki pelaajat sitoutissa, niin tuskin sitä tänne huutelisin
- Viisas huomaaja
T6poker.fi
Oikea osoite on t6poker.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738