Myyn terraarion/akvaarion.Koko noin 70*70*40.Hinta 20e.Sumentumaa kaikilla sivuilla aika paljon mutta läpi näkee kuitenkin.Painava, joten omat kantomiehet mukaan. Itse käyttänyt aikaisemmin kilpikonnan terrana väliaikaisesti mutta sitä ennen toiminyt akvaario käytössä. Veden pitävä. Ei uuden veroinen. Itse suosittelisin terraksi jollekkin pienelle eläimelle, mutta sopii myös akvaarioksikin. Jos mukaan haluaa saa ostaa erikseen toimivan loisteputkivalon, haavin, hapettimen sekä suodattimen(20e nämä kaikki).Siis koko paketti yhteensä 40e mutta myyn myös erikseen. Asun Äänekoskella Jyväskylästä 45km pohjoiseen En lähde kuskailemaan tavaroita mutta postissa voin laittaa kunhan vastaanottaja maksaa postimaksut/rahdin.
M:AKVAARIO/TERRAARIO!
4
772
Vastaukset
- aries
Eli onko vielä mennyt? jos ei niin olisi kiva saada esim kuva tai tarkennusta lasien sumeudesta, olettaen että ne ovat lasia? ja mitoista kaipaisin myös tarkennusta (ilmoitit 70x70x40), onko korkeus 70cm vai leveys vai virhevahinko? :)
- konna
Kuvaa ei ole nyt mahdollista saada mutta kaikilla laseilla on kyllä samentumaa jonkin verran, läpi näkee kyllä hyvin.Sopii siis paremmin terraarioksi kuin akvaarioksi.On vedenpitävä.Mitat ovat leveys noin 70 cm, korkeus noin 40 cm ja syvyys noin 40 cm.Hinta se 20 e.
- Mennyt??
Onko mennyt?
Olisin kiinnostunut..- konna
Kyllä on jo myyty eteenpäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086