Juhlatko loppu ?

monoggeli

oinas-n on sitten uusi perästäkatsoja. Liekkö jo eilenkin ollut. Ainakin tänään on jo poistettu viesti ehkä parikin.

27

1456

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä ainakin poistin itse viestini

• saattoi

arvatakkii

• Kaikkihan loppuu aikanaan, varsojenkin temmellys ja hevosenleikki kevätlaitumella.
      Tekeepä ihan mieleni toivottaa sheriffi tervetulleeksi. Kyllä täällä suhteellisuuden- ja huumorintajulla pian pääsee kirjoittajien suosioon.

• sanoin Venlastiinan kanssa, tervetullut olet, 70 :san sheriffiksi.

Toivotan antoisia hetkiä palstalla;))

• ville vallaton
        SkillaN kirjoitti:

sanoin Venlastiinan kanssa, tervetullut olet, 70 :san sheriffiksi.

Toivotan antoisia hetkiä palstalla;))

uudelle Seriffille.Pidä kirjoittajat Herran kurissa ja nuhteessa.

• ville vallaton kirjoitti:

uudelle Seriffille.Pidä kirjoittajat Herran kurissa ja nuhteessa.

onnentoivotukset ja kiitokset alkavalle työllesi, tehtävä ei liene helpoimmasta päästä. Mutta toivotaan parasta.

• valinnan johdosta

• Harhaa oi harhaa

Harhaa. Valta on sitä makeampaa mitä vähemmän sitä on.

• puhtaalta pöydältä

vai muistetaanko vanhat synnit?

• Tässä Iässä

Minä olen pihalla. Olenko aikuinen vaikka olen mummo?

• mummo miekii
        Tässä Iässä kirjoitti:

Minä olen pihalla. Olenko aikuinen vaikka olen mummo?

Tuossahan on edellä pitkä rivi mummoja jotka ilolla tervehtivät holhoojaa.

• Katicat2

Onnea, viisautta ja kärsivällisyyttä uuden uutukaiselle seriffillemme. Ei tottavie hommasi tule helppo olemaan. Jo tuo että valvojan tehtävänä on huolehtia, että palstan ilmapiiri pysyy hyvänä kasaa odotuksia niskaasi. Mutta muista koskaan ei voi olla mieliksi kaikille.

• mauton ja hajuton

kahvinjuontipalsta?

• Kuningas on kuollut.

Eläköön uusi kuningas!

Näen sieluni silmin ruusun terälehtiä sirottelevia alamaisia tien varressa nöyränä polvillaan uskollisuuttaan vannomassa.

• monoggeli

Jotkut kaipaavan uuden sheriffin asittäytymistä. Perus tiedot löytyy klikkaamalla palstan avaussivun vasemmassa ylä kulmassa olevaa "oinas-n" nikkiä.

• vaari vaan
        monoggeli kirjoitti:

Jotkut kaipaavan uuden sheriffin asittäytymistä. Perus tiedot löytyy klikkaamalla palstan avaussivun vasemmassa ylä kulmassa olevaa "oinas-n" nikkiä.

aloittamssaan viestissä uutta seriffiä.

Ikäänkuin olisi kysymyksessä oinas-n ;sen työhön otto haastattelu. Riittävät tiedot löytyvät profiilista. Lisä tiedot ovat sitten enempikin yksityisasioita. Eikä niitä ole kohteliasta tentata. "Toivon sinun viihtyvän täällä" varsin ennakkoluuloton oletus varsinkin henkilöstä jonka työtavoista ei toistaiseksi tiedetä mitään.

Täällä ei palstalaiset pestaa seriffiä sen tekee ylläpito. Mitä sitten saatiin sen näyttää aika.Se ainakin nähty ettei kehnosta palstan valvojasta suinkaan päästä helposti eroon.

Toivotaan parasta pelätään pahinta !

• vaari vaan kirjoitti:

Ikäänkuin olisi kysymyksessä oinas-n ;sen työhön otto haastattelu. Riittävät tiedot löytyvät profiilista. Lisä tiedot ovat sitten enempikin yksityisasioita. Eikä niitä ole kohteliasta tentata. "Toivon sinun viihtyvän täällä" varsin ennakkoluuloton oletus varsinkin henkilöstä jonka työtavoista ei toistaiseksi tiedetä mitään.

Täällä ei palstalaiset pestaa seriffiä sen tekee ylläpito. Mitä sitten saatiin sen näyttää aika.Se ainakin nähty ettei kehnosta palstan valvojasta suinkaan päästä helposti eroon.

Aika näyttää, mitä tulee ja mehän päästään täältä aina pois.
        Edellinen poisti ja siirsi juttuja oman maun mukaan, ei sääntöjen.
        Toivottavasti tämä on viisaampi.

• monoggeli
        Jopel kirjoitti:

Aika näyttää, mitä tulee ja mehän päästään täältä aina pois.
        Edellinen poisti ja siirsi juttuja oman maun mukaan, ei sääntöjen.
        Toivottavasti tämä on viisaampi.

Edellisen Sheriffin aikana pois pääseminen merkitsikin monen osalta baanausta joka käytännössä tarkoitti kirjoituksen estoa "kaikille Suomi 24" palstoille. Poikkeuksetta vielä ilman ennakko varoitusta. Hyvin harva osasi itsellisesti purkaa eston ja näin jäivätkin palstojen ulkopuolelle. Monet palaamatta takaisin kirjoittajien riveihin.

• vaari vaan kirjoitti:

Niinkuin kaikki tietävät, olen ollut sheriffinä.
        Paras arvosanani oli toiseksi huonoin.

Silloin oli pääsyvaatimuksena, että oli aktiivi kirjoittaja ja riittävän pitkään ollut palstan jäsen.

oinas-n on ollut riittävän pitkään jäsenenä mutta yhtään viestiä en ole nähnyt. Kyllä hän varmaan tuon kirjoitusehdonkin täyttää.

• monoggeli kirjoitti:

Edellisen Sheriffin aikana pois pääseminen merkitsikin monen osalta baanausta joka käytännössä tarkoitti kirjoituksen estoa "kaikille Suomi 24" palstoille. Poikkeuksetta vielä ilman ennakko varoitusta. Hyvin harva osasi itsellisesti purkaa eston ja näin jäivätkin palstojen ulkopuolelle. Monet palaamatta takaisin kirjoittajien riveihin.

Minä tarkoitin tuolla poistumisella sitä kun sanotaan, "etten sylkkäisekään Suomi24:n päin."

Onhan noita palstoja, jos kirjoitushaluja on.

• poistuminen
        Jopel kirjoitti:

Minä tarkoitin tuolla poistumisella sitä kun sanotaan, "etten sylkkäisekään Suomi24:n päin."

Onhan noita palstoja, jos kirjoitushaluja on.

Näillä kymmenillä varsinkin loppu päästä saattaa poistuminen olla jo luonnollistakin ja kokonaisvaltaista. Ei varmaan kaikki olekkaan poistuneet näistä esiin tulleista syistä. Ei siis kannata haikailla poistuneiden kirjoittajien perään.

• Minkä tähden monelle tämä sheriffijuttu on niin tärkeä?

Monilla palstoilla ei ole lainkaan sheriffiä. Eikä liioin rekisteröityjä kirjoittajiakaan.
      Onko tällainen vähän vanhempi porukka niin tottunut järjestykseen, ohjeisiin ja valvontaan, että sitä oikein porukalla on kaivattu?

Tuntuu turvalliselta?

• Katicat2

Kovin on mukavaa kirjoittelua tähän asti, kun olen palstaa tuolta ylhäältä alaspäin lueskellut. Näin jatkukoon. Pahvipoliisitkin kuulema auttaa liikenteessä, ehkä tuo oinas-n tuolla ylhäällä vaikuttaa sitten minuunkin ja ihmisiksi koetan olla.

• vaari vaan

kaipaavani. Tosin muutamia haikailevia sora ääniäkin tuli parin viikon aikana. Ylläpito toimi ansiokkaasti ja poistelikin näitä rähinä ketjuja pienellä viiveellä. Tosin niitäkään ei ollut useita. Villitys olikin hetken kuin vasikoiden temmellys kevät laitumella. Näyttäisi palsta muutoinkin rauhoituneen.

• vapaus!

Monille vanhuksille järjestys ja sensuuri luo turvallisuutta.
        Ovat tottuneet siihen, eivätkä osaa iloita vapaudesta.
        Erilaisuus on pahasta vanhoillisille.

• KO KO
        vapaus! kirjoitti:

Monille vanhuksille järjestys ja sensuuri luo turvallisuutta.
        Ovat tottuneet siihen, eivätkä osaa iloita vapaudesta.
        Erilaisuus on pahasta vanhoillisille.

::::

• tämä.
        KO KO kirjoitti:

::::

sokeain kirjoitusta ? Eihän täällä voi lukea pistekirjoitusta. Ruutuhan on aivan sileä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3787
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2546
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1995
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1741
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1526
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1501
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1321
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      80
      1235
    Aihe