Kalajoelta kuuluu kummia. Ministeri Kiviniemi on luvannut, että SOTE piiriin ei tarvitsekaan saada 20 000 asukasta, vaan 12 000 riittää. Nyt kapinaan kaikkialla muuallakin ja itsenäiseen asioitten hoitoon, niin kuin Perhossa on jo ajateltukin. Ministeriltä vain lupa!!!
Perho, Halsua ja kumppanit
istsenäisinä eteenpäin
3
635
Vastaukset
- asukkaista?
Perhosta ja Halsualtako löytyy yhteensä 12 000 ihmistä? Taitaa puuttua liki tuo kymmenen tuhatta.
- jos lakia noudatetaan
Kaikille laki ei vaan ole sama. Jos jossain riittää 12 000, niin samalla tavalla Perhon 3000 pitäisi riittää. Järki hoi!
- aikuinen nainen etelämanter...
te kuitenkin viimeistään kuolette,ei niille tanhuville taida kurjuutta kummempaa kuulua.
Kyllä sossu teistä huolen pitää,kun ette kapinaan ryhdy.
Eipä siellä taida olla edes kapinoitsijoitakaan,Perhos kourallinen ja Halsuas puolikouraa.
Kaksi köyhää,kuka siin hyötyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717