Autoa käynnistäessä virrat menevät päälle, mutta kun pitäisi kääntää avaimesta autoa käyntiin, niin ei kuulu minkäänlaista ääntä.
Tämä tapahtuu aina välillä ja toisinaan taas auto käynnistyy aivan moitteettomasti. Tähän asti vian tapahtuessa noin kolmannella yrittämällä auto on kuitenkin käynnistynyt. Vaikuttaisi, että ongelma on alkanut esiintyä koko ajan vaan useammin.
Missä voisi olla vika? Itse en osaa autoa korjata, mutta mitä korjauttaminen voisi suunnilleen maksaa?
Kiitän kaikkia etukäteen, jotka viitsivät auttaa.
Carina E ongelmia käynnistymisessä
4
1028
Vastaukset
- muttei lähde
Startin solenoidi paskana. Akku ja virtakaapelit kannattaa tarkistaa myös.
Remontin hinta todennäkösesti satasesta kahteen, paikasta riippuen. - Samaa kokenut
Ilmenee varsinkin oikein kosteella säällä.
Käy heiluttelemassa ja kokeile uudestaan. - Pertsa.
Velipojan e carinassa oli samanlaista vikaa, startissa olevat kuparitassut olivat kuluneet. Ei muistaakseni olleet kalliit ja itse vaihdettiin. Oma homma siinä on kun päästelee startin irti ja purkaa sen osiin!
- kun oli sama ongelma
niin oli akulta startille menevä kaapeli lähes tulkoon irti poikki. Eli kannattaa katsoa se kaapeli ettei katkea kokonaan ja mene oikosulkuun ja polta koko autoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032