"Kuolleet lehdet"

Ajatuksenpoikanen singahti vanhaan vinttikomeroon.

Haistatko ilmassa liikehdintää?

10

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yopollo

liikkuu niin ilmassa kuin muuallakin, keväällä kevään näköisiä.

• lehtikään....
        Kuinka kaunis on illan hetki tää ja ymmärrän hyvin,että naputtamatta paras:)
        Kevät on saapunut ja odotan fyysisiä kokemuksia..lähinnä puutarhan kimpussa.

• yopollo
        tintti.kotivintti kirjoitti:

lehtikään....
        Kuinka kaunis on illan hetki tää ja ymmärrän hyvin,että naputtamatta paras:)
        Kevät on saapunut ja odotan fyysisiä kokemuksia..lähinnä puutarhan kimpussa.

kukkikoot kaikki kukat, luonnossa, kuten nyt täällä tekevät parhaillaan valkovuokot.

Ja lehtiäkin alkaa liikahdella, koskapa lämpimimmissä kulmissa näin jo koivun oksissa ensimmäiset.

• yopollo kirjoitti:

kukkikoot kaikki kukat, luonnossa, kuten nyt täällä tekevät parhaillaan valkovuokot.

Ja lehtiäkin alkaa liikahdella, koskapa lämpimimmissä kulmissa näin jo koivun oksissa ensimmäiset.

tulihan kesänmakuiset terveisit sieltä.
        En ole panostanut kauheasti kukkapenkkeihin,mutta nautin niistä,mitkä ovat voittaneet kamppailun rikkaruohoja vastaan;)

Haistakoot kukkanen,ken ei anna kaikkien kukkien kukkia,kukkia vaan..

• haistan ilmassa liikehdintää.

Millasia ajatuksia vinttikomerossa tällähetkellä :)?

Onko teilläpäin kevät jo pitkällä?

Pilkistääkö maasta jo taimet esiin?

• on juossut tänä päivänä lähinnä ruoanmakuisia ajatuksia ja ajatuksia mitä syntyy,kun lukee lehtiä.

Mulla on ollut kaksinkertainen nälkä tänään.
        Tiedon ja leivän:)

Maasta työntyy aikaisia kasveja,syreenin silmut pitkällä,mutta muuten seisahtunut hetki.Aurinkoa on riittänyt,mutta sadetta se luonto kaipaa.

Näin tänään kevään ensimmäisen västäräkin..

• tintti.kotivintti kirjoitti:

on juossut tänä päivänä lähinnä ruoanmakuisia ajatuksia ja ajatuksia mitä syntyy,kun lukee lehtiä.

Mulla on ollut kaksinkertainen nälkä tänään.
        Tiedon ja leivän:)

Maasta työntyy aikaisia kasveja,syreenin silmut pitkällä,mutta muuten seisahtunut hetki.Aurinkoa on riittänyt,mutta sadetta se luonto kaipaa.

Näin tänään kevään ensimmäisen västäräkin..

On jäänyt näkemättä miten luonto on herännyt kevääseen. Asun betonilähiössä enkä ole pariin viikkoon ehtinyt lenkille. Tänään oli pakko mennä katsomaan miltä luonto näyttää. Hämmästyin miten silmut oli jo pensaissa auenneet. Koivujen silmutkin puhkeaa varmaan Vapun tienoilla. Sitä sadetta luonto kyllä kaipaa.

Mun pitäis etsiä jotain helppoja keitto-ohjeita. Pitääkin iskeä googlen kimppuun seuraavaksi.

• Mariet kirjoitti:

On jäänyt näkemättä miten luonto on herännyt kevääseen. Asun betonilähiössä enkä ole pariin viikkoon ehtinyt lenkille. Tänään oli pakko mennä katsomaan miltä luonto näyttää. Hämmästyin miten silmut oli jo pensaissa auenneet. Koivujen silmutkin puhkeaa varmaan Vapun tienoilla. Sitä sadetta luonto kyllä kaipaa.

Mun pitäis etsiä jotain helppoja keitto-ohjeita. Pitääkin iskeä googlen kimppuun seuraavaksi.

jätetty näkyviin sinne betonilähiöön:o

Täällä ei vappuna vielä silmut aukea,mutta äitienpäivää povaan.

Kaikkein helpoin keitto on tietty pussikeitto;)

• tintti.kotivintti kirjoitti:

jätetty näkyviin sinne betonilähiöön:o

Täällä ei vappuna vielä silmut aukea,mutta äitienpäivää povaan.

Kaikkein helpoin keitto on tietty pussikeitto;)

on kyllä pensaita mutta olen tullut ja mennyt kadun puolelta niin ei ole tullut seurattua miten silmut siellä pensaissa aukeaa.

Jaa pussikeitto.. eipäs tullut mieleen :). Niitähän varmaan vois terästää jollain...

• Mariet kirjoitti:

on kyllä pensaita mutta olen tullut ja mennyt kadun puolelta niin ei ole tullut seurattua miten silmut siellä pensaissa aukeaa.

Jaa pussikeitto.. eipäs tullut mieleen :). Niitähän varmaan vois terästää jollain...

jopa pussikeittojakin.
        Jos tykkäät vuohenjuustosta niin kaupoissa on hyvää vuohenjuusto-tomaattikeittoa juoksevassa muodossa.
        Mä en itse vuohenjuustosta tykkää,mutta asiaan vihkiytyneet ovat kehuneet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5727
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      585
      2160
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1161
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      926
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      60
      897
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      768
    Aihe