Hei! Mistä kannattaisi lennot varata, jos mahdollisimman halvalla haluais päästä? Onko ehdottaa edullisia hotelleja?
Mistä halvimmat lennot?
3
1780
Vastaukset
- Air Baltic
Päivittäin lentää Tampereelta Ryanair http://www.ryanair.com . Keskellä viikkoa lennot (ajoissa ostettuna) maksavat alk. 10 euroa/suunta (kokonaishinta), viikonloppuisin liput ovat kalliimpia. Muualta, esim. Kuopiosta, Oulusta ja HEL-Vantaalta lentää Riikaan Air Baltic (ei yhtä edullinen kuin Ryanair, mutta joinakin päivinä hyviäkin hintoja löytyy).
- sun-sun
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Niitä harvemmin täällä saa.
- Riikaan
Jos Oulusta lentää, niin mahdollisuus on mennä suoraan vain Baltig Airin koneilla. Ne kulkevat su, ke, ja pe päivisin. Lentoaika pikkusen reilut 2h.
Hyvä ja kivalla paikalla oleva hotelli vanhassa kaupungissa on Kolonna. Olimme siellä viime viikolla. Ainoastaan aamupalat olivat aika mitättömät, mutta kun tarpeeksi söi, niin kyllä jaksoi. Ruoka oli muuten ravintoloissa ja kahviloissa aika edullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358