koivunrungolla (runkoa pitkin) kipuavassa kiinankärhössä jo erittäin turvonneet silmut (vihreää jo näkyvissä). Alppikärhö täysin "kuolleessa tilassa", näin siis Jkl, korkeudella.
Silmuilee
4
775
Vastaukset
- pitkämielisyyttä kärhöjen k...
Asumme Tampereella ja pihassamme olevat kärhöt ovat vielä täysin kuolleen risukasan näköisiä. Kärhöjen kanssa täytyy olla hyvin pitkämielinen ne kun voivat "herätä henkiin" niinkin myöhään kuin vasta juhannuksen jälkeen.
- talven jälkeen
Rovaniemellä alkaa myös ruukussa oleva alppikärhö Georg silmuilla. Samassa ruukussa oli/on jalokärhö Comtesse de Bouchand (tai jotain tuonnepäin) joka on vain kuollut ruskea risukasa.. Saa nähdä virkoaako ollenkaan, sillä ruukku oli talven kylmässä varastossa (pakkasta pahimmillaan sen -30 astetta). Hitsin pimpula, olisi pitänyt suojata ruukku tai istuttaa maahan.
Mulla oli kesällä kärhöjen juurella orvokkeja ja ruukun pinnalla kasvaa nyt pikkutaimia joissa sirkkalehdet, jänskättää ovatko ne orvokkeja vai kärhönpoikasia :) - Kärhö
talven jälkeen kirjoitti:
Rovaniemellä alkaa myös ruukussa oleva alppikärhö Georg silmuilla. Samassa ruukussa oli/on jalokärhö Comtesse de Bouchand (tai jotain tuonnepäin) joka on vain kuollut ruskea risukasa.. Saa nähdä virkoaako ollenkaan, sillä ruukku oli talven kylmässä varastossa (pakkasta pahimmillaan sen -30 astetta). Hitsin pimpula, olisi pitänyt suojata ruukku tai istuttaa maahan.
Mulla oli kesällä kärhöjen juurella orvokkeja ja ruukun pinnalla kasvaa nyt pikkutaimia joissa sirkkalehdet, jänskättää ovatko ne orvokkeja vai kärhönpoikasia :)Minä arvelen, että taimet ovat violan kukkia, ne kun ovat hyviä sikiämään ja kestävät talvenkin yli aivan suojaamattomina.
Täällä Länsi-Suomesa ovat kärhöt jo pitkällä kasvussaan. Minulla on kolmea plaatua ja kukkivat kaikki eri aikoina.Syksyllä vielä aloittaa se sama kärhö, joka ekana keväällä kukki.
Kärhömäistä kesää! - talven jälkeen
Kärhö kirjoitti:
Minä arvelen, että taimet ovat violan kukkia, ne kun ovat hyviä sikiämään ja kestävät talvenkin yli aivan suojaamattomina.
Täällä Länsi-Suomesa ovat kärhöt jo pitkällä kasvussaan. Minulla on kolmea plaatua ja kukkivat kaikki eri aikoina.Syksyllä vielä aloittaa se sama kärhö, joka ekana keväällä kukki.
Kärhömäistä kesää!Kylläpä ne pikkutaimet orvokkia ovat, muistuttavat sen verran paljon esikasvattamiani orvokkeja. Mutta jänskättää silti kärhön puolesta, on kiva seurata kun Georg jatkaa kasvuaan. Jalokärhössä ei näy edelleenkään eloa. Ihanaa kun tulee kesä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319