Vähänkös hävettää. Päätin tänään että siivoan ullakon sivut. Ei se yhdessä päivässä onnistukkaan, kun koko ikäni olen kerännyt tarpeettomia roinia sinne näkymättömiin...mitä hölmön touhua sekin on ollut. Patjojakin kaksittain, niin likasia ettei niitä millään ilkeä ikinä käyttää ja lasten koulukirjoja ja vihkoja ja vanhaa vaatteen lumppua...kyllä miehelläni on huono vaimo... Mies on itse sellainen ettei mitään heittäisi pois vaan varautuu vissiin sotaan. Kyllä hänen taitaa nyt mahalaukku kääntyä väärinpäin kun muijansa heittää hyvästit turhalle roinalle
Ullakko
8
341
Vastaukset
- Heikunkeikku
Hei kuule, ehdotan, että etsi nyt kaiken varalta sopiva piilopaikka valmiiksi ja kerro vasta sen jälkeen miehellesi.
Sillä voi mahalaukun kääntymisen jälkeen muljahtaa silmät väärinpäin ja SEN jälkeen onkin sitten sinun aika poistua nopein askelin piiloosi.
:)kerroin jo mitä teen. Vastaukseksi sain hämmästyneen katseen ja mieheni kysyi, mitä sinä sieltä osaat pois heittää...jaapa jaa.
Minä tyttö sanoin että kaikki lumput ja paperit joita ei kukaan tarvii. Ne osaan heittää...Oli siellä tietokoneen osiakin ja palanut pöytälamppu. Sellainen jonka kuuppa suli kuumuudessa kun lapseni yritti läksyjä väkertää. Oli kai tärkeä tavara. Tämä nimenomainen lapseni täyttää syksyllä 33v. Että silleen, en mitään äkkipikaista siivousta ole tekemässä- HTZA
satumaa kirjoitti:
kerroin jo mitä teen. Vastaukseksi sain hämmästyneen katseen ja mieheni kysyi, mitä sinä sieltä osaat pois heittää...jaapa jaa.
Minä tyttö sanoin että kaikki lumput ja paperit joita ei kukaan tarvii. Ne osaan heittää...Oli siellä tietokoneen osiakin ja palanut pöytälamppu. Sellainen jonka kuuppa suli kuumuudessa kun lapseni yritti läksyjä väkertää. Oli kai tärkeä tavara. Tämä nimenomainen lapseni täyttää syksyllä 33v. Että silleen, en mitään äkkipikaista siivousta ole tekemässätulee hieno Joululahja.
Tulee lapsiraukalle vähän vaikea olo, ja sehän on niille hirviöille ihan oikein!
:) - Heikunkeikku
satumaa kirjoitti:
kerroin jo mitä teen. Vastaukseksi sain hämmästyneen katseen ja mieheni kysyi, mitä sinä sieltä osaat pois heittää...jaapa jaa.
Minä tyttö sanoin että kaikki lumput ja paperit joita ei kukaan tarvii. Ne osaan heittää...Oli siellä tietokoneen osiakin ja palanut pöytälamppu. Sellainen jonka kuuppa suli kuumuudessa kun lapseni yritti läksyjä väkertää. Oli kai tärkeä tavara. Tämä nimenomainen lapseni täyttää syksyllä 33v. Että silleen, en mitään äkkipikaista siivousta ole tekemässä...miten tutulta kuulostaa :)
Kun minäkin rupesin aikanani tekemään samaa hommaa, niin kuinkas ollakaan, löysin muovipussi kaupalla vanhoja vaatteita, rikkinäisiä sukkia ja vaikka mitä ja ne olivat juuri samaisia nyssyköitä, jotka olin laittanut karkeajäteastiaan vietäviksi. Mieheni oli auliisti ne vienyt "roskapönttöön".
Kun kysyin, että mitä IHMETTÄ, miten nämä KAIKKI ovat vintillä, jotka vuosia sitten on heitetty pois.
Mieheni sanoi, että niitä ei voi heittää pois, koska hän AINA tarvitsee rättejä, kun korjailee kaikkea pihalla.
Ja toden totta rikkinäisiä pöytälamppuja ym. ym.
:)
- kuinka huono
vaimo olet. varo virosta tulee parempi. siivoo pankkitilin ensimmäisenä eikä kysy ukoltas mitään. ukkoshan se on syypää kun ei anna heittää mitään pois.
- HTZA
siellä on se lempivappumekkosi.
Missä näytit niin kauniilta 30 vuotta sitten.
Älä sitä heitä hukkaan, vaan pue päällesi, niin miehesi antaa luvan vaikka mihin.Ei ollut vappumekkoa mutta oli komia nahkainen käsilaukku. Punainen.
Ja anopin vanha kylpytakki.
Niin se taitaa olla että olen kauniimpi mekossa kuin ilman, ennen oli sekin niin, että mitä vähemmän vaatetta, sitä enemmän valtaa miehiin, mutta nyt ei auta, pitää peitellä näitä iän tuomia kuhmuroita vaan...
Vaikka oonkin aikas freessinä säilynyt niin jalat on pidettävä maassa. Ja vintti puhtaana
- Pirre*
meidän perimässämme tuo jemmaamisvimma ns.pahan päivän varalle; onneksi ei ole ullakkoa, mutta aitta pursuaa *huoks*, pitäisi kai taas muuttaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154