mulla olis synttäribileet tulossa joten voitteko kertoa hyviä bilebiisejä. Haen varsinkin ikiihania ysärihittejä mutta muukin on todella tervetullutta!!( esim.Captain jack ja aqua)teknosta ym. en hirveästi innostu. kiitos etukäteen!! :D
BALABAILA!
5
1090
Vastaukset
- ...
Ota huomioon, että jumputusbiisit kuuluisivat konemusiikkiosastoon, discomusiikki on ihan eri juttu.
Kuitenkin noista ysäribiiseistä löydät huiman kattavan listan täältä: http://www.findance.com/keskustelu/viewtopic.php?f=9&t=682 - PARASTA BILEMUSAA
RUBEN GOMEZ: BAILA BAILA CONMIG0 RADIO MIX
- kala65
Ostappa maikkarin downloadista Bad Boys Bluesin The Turbo Megamix Vol.2 Kestää noin 21 minuuttia
- siku-piru--11w
acent anna abreun antti tuisku apulanta vai jos haluut vanhoi nii vesa-matti loiri dingo muitapa en keksi tähä hätää
- kelishaah
BSB- Everybody ( tietystiihh. ;> )
Brian Littrell - Gone Without Goodbye ( hitaiks ehk )
Kat DeLuna - Run the show
Saunasamba
Ripsipiirakka- Oi Beibi
Ripsipiirakka- Tähdeksi Hollywoodiin
Ripsipiirakka- Kolmistaan
Olavi Uusivirta- Tuu mun vaimoksein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992