Ellet siedä vastaväitteitä
niin sinun on syytä luopua
omista mielipiteistäsi!
- Eikös vaan ?
VÄITÄ VASTAAN!
44
1713
Vastaukset
Siedän kyllä vastaväitteitä, mutta en sitä että vastapuoli ei salli minulla olevan erilaista mielipidettä.
Voin olla eri mieltä kanssasi ja esittää kantani, sitten sinä kerrot oman kantasi ja molemmat mietitään mielessämme näitä uusia näkökulmia. Mutta jos en sittenkään muuta mieltäni, niin saanko olla jääräpää, vai olenko kaverisi vasta sitten,kun sanon että jees jees, olet oikeassa, minä olinkin vallan tyhmä. Ja tämän sanoisin vain siksi että lakkaat jankuttamasta...voi että...meninkö jo asian sivuun- Peer G.
Vaikka olisinkin eri mieltä kanssasi niin puolustan sinun oikeuttasi kertoa oma mielipiteesi asiassa.
Sananvapauteen kuuluu tietysti myös oikeus olla
halutessaan ilmaisematta omaa mielipidettään.
- k/k
vastaväitteitä ja venkoilua silloin kun olen oikeassa,mutta en minä sen vuoksi luovu omasta oikeasta mielipiteestäni.
- Lisbet
Niinpä, en hyväksy toisen "totuutta" jos olen varma
ko. asiasta.
Taas riippuu paljon vastapuolesta, viitsinkö
kauaakaan perustella faktoja, kehoitan ottamaan selvää jatkaaksemme myöhemmin.
Ei maksa vaivaa, jotkut kun inttää ihan vain
inttämisen vuoksi.
- eslinn
...kanssanne samaa mieltä,mutta silloin olisimme molemmat väärässä;)
- Peer G.
Jos sinun pitää valita kahdesta pahasta pienempi paha niin jätä valitsematta kumpaakaan!
- Heikunkeikku
...todella TIEDÄN asian, niin sanon sen ja kaikki faktat, jonka perusteella olen sitä mieltä, mitä olen. Jos toinen vain väittää ja väittää, eikä perustele väitettään, niin en jaksa sellaisen ihmisen kanssa väitellä. Olkoot hän sitä mieltä, mitä on. Minä olen saanut sanoa oman mielipiteeni ja hän omansa.
Voin myös vaihtaa omaa mielipidettäni. Jos olen jotakin mieltä tietämieni faktojen perusteella ja toinen selittää asian ja tulee uusia faktoja esille, niin myönnän olleeni väärässä.
Ei keskustelu saisi olla "kilpailu", että kumpi voittaa paremmalla mielipiteellä. Sellaisia on oikeastaan hyvin paljon. Tuntuu, että väittelevät väittelemisen ilosta. - cami.lla
Pidän väittelystä, mutta ennen kuin
mielipiteeni vääräksi todistetaan, en
siitä luovu.
Kun väittelen jonkun kanssa, ei voi
välttyä googlettelulta tai plaraamasta
joitain kirjoja joista löytyy faktatieto.
Tunteistahan ei voi koskaan väitellä :)- Peer G.
Monet huomaavat oitis toisissa vikoja,
joita itsessään ei havainnut milloinkaan!
Viten lie cami.lla? - cami.lla
Peer G. kirjoitti:
Monet huomaavat oitis toisissa vikoja,
joita itsessään ei havainnut milloinkaan!
Viten lie cami.lla?Asioita joista en väittele, on muiden mm.
muiden viat. Omia ja muiden tekoja voin kyllä
arvostella, mutta en käy niistä väittelemään.
Minulle väittely on lähinnä "leikkiä", ja
niin yleensä vastapuolellekkin.
Viimekesänä väiteltiin mökkinaapureiden kanssa
siitä, mikä on perenna. Soitettiin puutarha-
liikkeeseen ja tavallaan molemmat oltiin
oikeassa.
Tämäntapaisista väittelyistä pidän. - cami.lla
cami.lla kirjoitti:
Asioita joista en väittele, on muiden mm.
muiden viat. Omia ja muiden tekoja voin kyllä
arvostella, mutta en käy niistä väittelemään.
Minulle väittely on lähinnä "leikkiä", ja
niin yleensä vastapuolellekkin.
Viimekesänä väiteltiin mökkinaapureiden kanssa
siitä, mikä on perenna. Soitettiin puutarha-
liikkeeseen ja tavallaan molemmat oltiin
oikeassa.
Tämäntapaisista väittelyistä pidän.Jos mielipiteistä väitellään, ne täytyy
pystyä perustelemaan. Se on jo kotona
opetettu ja sisäistetty asia.
- G.J.
ihmisen pitäisi tarkistaa, että hänellä on todella omia mielipiteitä edes jostakin. Yleensä mielipiteet ovat muilta lainattuja tai perittyjä ja pintavaahdon roiskeita. Puolustetaan jotain jota ei edes ole.
Toisaalta vahvat ja järkkymättömät mielipiteet rajoittavat ja kapeuttavat elämän luovia prosesseja ja kykyä uusiutua. Mielipiteistä puolustettavimpia ja tärkeimpiä ovat ne joilla puolustetaan omia ihmisyyden ja ja olemassaolon välttämättömiä rajoja.
Maailmanmeno ja sen mukana tuomat yllykkeet ja haasteet ovat asioita joihin voi rauhassa tutustua, muodostaa omia alustavia näemyksiä, kuunnella muiden näkemyksiä, karsia ja täydentää etc .
Joskus käy niin, ettei lähemmän tarkastelun jälkeen jää edes sitä kuuluisaa luuta käteen. Joskus taas tapahtuu sinapinsiemen ilmiö.
Sanallinen väittely on oikeastaan vain retoorista leikittelyä jonka kompastuskiveksi muodostuvat ihmisen puolustavien ja hyökkäävien puolustusmekanismien ja tunteiden yhteentörmäykset, joiden myötä objektiivisuus sykkyröityy elämää suuremmiksi umpisolmuiksi.- aloita keskustelu
Pitkä oli puheenvuorosi.
Olisi mielenkiintoista päästä johonkin alo0ittamaasi ketjuun mu8kaan lukien ja kenties osallistuenkin. - G.J.
aloita keskustelu kirjoitti:
Pitkä oli puheenvuorosi.
Olisi mielenkiintoista päästä johonkin alo0ittamaasi ketjuun mu8kaan lukien ja kenties osallistuenkin.ilmaiseva ja sen olemuspuolien luotaamista ja vasta-argumentteja polveilevan keskustelun aloitus vaatisi erilaisen toiminnallisen ympäristön ja tekniset valmiudet. Jos keskustelun keskustelijoineen saisi aikaiseksi, sen mallikas eteneminen vaatisi minulta aloittajana läsnäolevaa sitoutumista koko aktiivisen keskustelun ajan. Ei onnistuisi.
- Peer G.
G.J. kirjoitti:
ilmaiseva ja sen olemuspuolien luotaamista ja vasta-argumentteja polveilevan keskustelun aloitus vaatisi erilaisen toiminnallisen ympäristön ja tekniset valmiudet. Jos keskustelun keskustelijoineen saisi aikaiseksi, sen mallikas eteneminen vaatisi minulta aloittajana läsnäolevaa sitoutumista koko aktiivisen keskustelun ajan. Ei onnistuisi.
Huomasin nikilläsi söhelletyn n. 160 "puheenvuoroa", joissa ei yleensä ole ollut päätä ei häntää!
- G.J.
Peer G. kirjoitti:
Huomasin nikilläsi söhelletyn n. 160 "puheenvuoroa", joissa ei yleensä ole ollut päätä ei häntää!
on vain hyvä, että vaikenen, nykyisin, useimmiten.
- HTZA
minä kun en ymmärrä sietämättömiä vastaväitteitä.
- kawe
sinä muutat näkemystäsi kun olet sen edessä, ellet hyväksy erilaista mielipidettä.
Kolisee???????? - HTZA
kawe kirjoitti:
sinä muutat näkemystäsi kun olet sen edessä, ellet hyväksy erilaista mielipidettä.
Kolisee????????en tee mitään kun en kerta ymmärrä. Olkoon kuinka sietämätöntä tahansa.
- kawe
HTZA kirjoitti:
en tee mitään kun en kerta ymmärrä. Olkoon kuinka sietämätöntä tahansa.
se tuli, kolisee heti.
Eihän se noin mene ettet tee mitään. Jokainen joutuu luopumaan tai antamaan periksi.... - Peer G.
Täyteen astiaan on mahdotonta laittaa lisää
ellei siitä ensin ota jotain pois! - Peer G.
kawe kirjoitti:
Kolisee????????Eihän vanhaan leiliin lasketa uutta viiniä?
Tyhjä tynnyri pitää kovinta kolinaa.
Oikeassa olet ! - HTZA
kawe kirjoitti:
se tuli, kolisee heti.
Eihän se noin mene ettet tee mitään. Jokainen joutuu luopumaan tai antamaan periksi....selvää.
Vielä kerran: Ei minun tarvitse muuttaa mielipiteitäni tai luopua mistään koska en ymmärrä koko sietämätöntä asiaa.
En pysty ymmärtämään mitään, jota en siedä, joten jatkan eteenpäin kuten ennenkin.
Mitä muuta voisin tehdä? - HTZA
Peer G. kirjoitti:
Täyteen astiaan on mahdotonta laittaa lisää
ellei siitä ensin ota jotain pois!kun on täynnä oikeita mielipiteitä on sietämätöntä että joku yrittää tunkea sekaan jotain vanhaa tai väärää idiotismia jonka jo tiedän vääräksi.
Uutta oikeampaa ei ole vielä tullut vastaan.
Jos sattuu tulemaan niin perun puheitani. - kawe
HTZA kirjoitti:
selvää.
Vielä kerran: Ei minun tarvitse muuttaa mielipiteitäni tai luopua mistään koska en ymmärrä koko sietämätöntä asiaa.
En pysty ymmärtämään mitään, jota en siedä, joten jatkan eteenpäin kuten ennenkin.
Mitä muuta voisin tehdä?on vara antaa periksi ja niin pitäisi sinullakin olla, katsos elämä antaa silloin paljon enemmän.
Humanismi on kannatettava aate...... - kawe
HTZA kirjoitti:
kun on täynnä oikeita mielipiteitä on sietämätöntä että joku yrittää tunkea sekaan jotain vanhaa tai väärää idiotismia jonka jo tiedän vääräksi.
Uutta oikeampaa ei ole vielä tullut vastaan.
Jos sattuu tulemaan niin perun puheitani.jotenkin kyse ihmiskäsityksestä, ehkä maailmankuvasta, luulisin.....
Minä ainakin nautin ns. vilkkaasta mielipiteitten vaihdosta. Oikein kehittävää "niille harmaille aivosoluille" - HTZA
kawe kirjoitti:
on vara antaa periksi ja niin pitäisi sinullakin olla, katsos elämä antaa silloin paljon enemmän.
Humanismi on kannatettava aate......tuo toimi ja minä raukka ihan uskoinkin siihen vakavasti.
Nyt ei ole enää varaa, eikä järkeä hölmöillä.
Maailma muuttuu nyt niin nopeasti että on unelmointi unohdettava.
Tai siis, ei pysty enää.
Pohjoisnapa voi sulaa jo vuodessa, tuulimyllyistä unelmoidaan, haetaan niille ihan tonttejakin.
Ja minä olen 58v. Aika käy vähiin. Yritän vielä estää turhanpäiväisen hölmöilyn, jos pystyn.
Mutta tuskin, pieni ihminen kun olen ja meitä on vähän.
Tuulimyllyunelmoijia on paljon enemmän. - HTZA
kawe kirjoitti:
jotenkin kyse ihmiskäsityksestä, ehkä maailmankuvasta, luulisin.....
Minä ainakin nautin ns. vilkkaasta mielipiteitten vaihdosta. Oikein kehittävää "niille harmaille aivosoluille"luulet minun kirjoittavan vastauksia ja tarinoita joissa on enemmän kuin yksi, lyhyt lause tai sana.
- kawe
HTZA kirjoitti:
tuo toimi ja minä raukka ihan uskoinkin siihen vakavasti.
Nyt ei ole enää varaa, eikä järkeä hölmöillä.
Maailma muuttuu nyt niin nopeasti että on unelmointi unohdettava.
Tai siis, ei pysty enää.
Pohjoisnapa voi sulaa jo vuodessa, tuulimyllyistä unelmoidaan, haetaan niille ihan tonttejakin.
Ja minä olen 58v. Aika käy vähiin. Yritän vielä estää turhanpäiväisen hölmöilyn, jos pystyn.
Mutta tuskin, pieni ihminen kun olen ja meitä on vähän.
Tuulimyllyunelmoijia on paljon enemmän.taidat olla hiukan kyynistynyt toisaalta oikeassakin.....
Mutta humanismia ei saa hylätä koskaan. Meiltä täytyy jäädä "toivo" seuraajille, ellei sitäkään ole........... - kawe
HTZA kirjoitti:
luulet minun kirjoittavan vastauksia ja tarinoita joissa on enemmän kuin yksi, lyhyt lause tai sana.
"harmaantua vaan", kyllä täällä kommentoidaan ihan mielellään.......
- HTZA
kawe kirjoitti:
taidat olla hiukan kyynistynyt toisaalta oikeassakin.....
Mutta humanismia ei saa hylätä koskaan. Meiltä täytyy jäädä "toivo" seuraajille, ellei sitäkään ole...........kyyninen, vähän kaihoisa kyllä.
Elämä on antanut sen verran tietoa että tietoisuus tulevasta, syö väkisinkin pois sen vanhan ihanteellisuuden.
Mutta toivoa olen jakanut, Suomi muuttu mutta tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia ja mikä parasta, tänne Pohjolaan.
Etelän kansoille en voi toivoa antaa, sitä ei ole. Tai jos, aurinkovoimalat saadaan tehokkaiksi voisi siinä olla joku sauma "sähkösheikeille" jos he omistavat paljon paljasta hiekka-aavikkoa. - kawe
HTZA kirjoitti:
kyyninen, vähän kaihoisa kyllä.
Elämä on antanut sen verran tietoa että tietoisuus tulevasta, syö väkisinkin pois sen vanhan ihanteellisuuden.
Mutta toivoa olen jakanut, Suomi muuttu mutta tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia ja mikä parasta, tänne Pohjolaan.
Etelän kansoille en voi toivoa antaa, sitä ei ole. Tai jos, aurinkovoimalat saadaan tehokkaiksi voisi siinä olla joku sauma "sähkösheikeille" jos he omistavat paljon paljasta hiekka-aavikkoa.ollaan samoilla linjoilla. Kyllähän tämä "tiedostavaa" ihmistä syö.
Tiedät varmaan, että päiväntasaajan "asumattomaksi" muuttunut alue on laajentunut 500km n. 20 vuodessa.
Kanarian saaret ja manner Espanja ovat ne ensimmäiset muuttovirtojen kohteet.
Minä uskon että kun meidän oma väki vähenee ja kaikki peltomme ovat kaivettu esiin niitä voi viljellä vaikka bushmanni, eikö? - HTZA
kawe kirjoitti:
ollaan samoilla linjoilla. Kyllähän tämä "tiedostavaa" ihmistä syö.
Tiedät varmaan, että päiväntasaajan "asumattomaksi" muuttunut alue on laajentunut 500km n. 20 vuodessa.
Kanarian saaret ja manner Espanja ovat ne ensimmäiset muuttovirtojen kohteet.
Minä uskon että kun meidän oma väki vähenee ja kaikki peltomme ovat kaivettu esiin niitä voi viljellä vaikka bushmanni, eikö?kun se kansa ei pahemmin viljele, muistaakseni.
Mutta, kuten olen sanonut, viljelysmaan hinta nousee koko ajan.
Niillä jotka kykenevät maataloustöihin alkaa olla viimeiset ajat.
Äkkiä vaan kännykkälainaa ja maa-ostoksille.
Lähitulevaisuudessa on siten tarvetta myös ruoan ja viljan jalostajille ja pienille leipomokaupoille.
Saisi jokainen laittaa käyntikorttiinsa että: "Johtaja". Kilpailu varmaan estää isot Mersut mutta pieni, punainen Toyotakin olisi varmaan ok. Ja keittiön puolella sitten niitä "Bushmanneja". Ei vie keittiö turhaa tilaa kun olisivat leipojat pienikokoisia.
Mikähän olisi Skandinavian vastine Durum-vehnälle?
Joku Viikinki-örkin murahdus: brbhhrummm!
Pitsakisanhan me jo voitimme.
Mitenkähän olisi: Espanjan tappajasiruetana hampurilainen, ahvenenmäti-täytteellä, tuore mäti. - kawe
HTZA kirjoitti:
kun se kansa ei pahemmin viljele, muistaakseni.
Mutta, kuten olen sanonut, viljelysmaan hinta nousee koko ajan.
Niillä jotka kykenevät maataloustöihin alkaa olla viimeiset ajat.
Äkkiä vaan kännykkälainaa ja maa-ostoksille.
Lähitulevaisuudessa on siten tarvetta myös ruoan ja viljan jalostajille ja pienille leipomokaupoille.
Saisi jokainen laittaa käyntikorttiinsa että: "Johtaja". Kilpailu varmaan estää isot Mersut mutta pieni, punainen Toyotakin olisi varmaan ok. Ja keittiön puolella sitten niitä "Bushmanneja". Ei vie keittiö turhaa tilaa kun olisivat leipojat pienikokoisia.
Mikähän olisi Skandinavian vastine Durum-vehnälle?
Joku Viikinki-örkin murahdus: brbhhrummm!
Pitsakisanhan me jo voitimme.
Mitenkähän olisi: Espanjan tappajasiruetana hampurilainen, ahvenenmäti-täytteellä, tuore mäti.bushmannit ovat mitävain vaihtoehto.
Mukavia uusruokia keittiöihimme sinulla.
Kasvaisiko bataattikin täällä. Oletko kokeillut yhdessä perunan kanssa?
Rasistinen vaihtoehto keittiöhenkilökunnaksi, bushmannit. He ovat pikkuisia paimentolaisia, myrkkynuolineen. Se myrkky on melko tuju aine. (hermomyrkky 1gr tappaa 1500 ihmistä, muistaakseni) Onkohan nyt siirrytty laveammille vesille alkuperäisestä, haitanneeko sinänsä.... - HTZA
kawe kirjoitti:
bushmannit ovat mitävain vaihtoehto.
Mukavia uusruokia keittiöihimme sinulla.
Kasvaisiko bataattikin täällä. Oletko kokeillut yhdessä perunan kanssa?
Rasistinen vaihtoehto keittiöhenkilökunnaksi, bushmannit. He ovat pikkuisia paimentolaisia, myrkkynuolineen. Se myrkky on melko tuju aine. (hermomyrkky 1gr tappaa 1500 ihmistä, muistaakseni) Onkohan nyt siirrytty laveammille vesille alkuperäisestä, haitanneeko sinänsä....ruokavalio on paras. Nuolimyrkyn tappaman eläimen liha alkaa jo mureutua kun myrkky pilkkoo valkuaiset, vähän sama kun Ananasmehu, sitkeän paistin marinadissa.
Mutta en millään saa tähän rasismia?
Rakennuksillakin laitetaan isoimmat miehet raskaisiin töihin, naiset sitten maalaavat seiniä "pikkusiveltimillään".
Ja jos ei ylety kattoon niin ainakin hellan levyille.
Minä en syö Perunaa enkä Bataattia sellaisenaan, turhan tuhti GI.
Mutta, yön pimeydessä, myrkkynuolella tapettu kani olisi "nannaa" Valitettavasti niihin alkaa kohta eksyä hauleja.
Hyvä kuitenkin, että tappavat liiat pois.
(Australian villikanit) - kawe
HTZA kirjoitti:
ruokavalio on paras. Nuolimyrkyn tappaman eläimen liha alkaa jo mureutua kun myrkky pilkkoo valkuaiset, vähän sama kun Ananasmehu, sitkeän paistin marinadissa.
Mutta en millään saa tähän rasismia?
Rakennuksillakin laitetaan isoimmat miehet raskaisiin töihin, naiset sitten maalaavat seiniä "pikkusiveltimillään".
Ja jos ei ylety kattoon niin ainakin hellan levyille.
Minä en syö Perunaa enkä Bataattia sellaisenaan, turhan tuhti GI.
Mutta, yön pimeydessä, myrkkynuolella tapettu kani olisi "nannaa" Valitettavasti niihin alkaa kohta eksyä hauleja.
Hyvä kuitenkin, että tappavat liiat pois.
(Australian villikanit)että olet "hurahtanut" vegaani.
On tuossa hellan reunalle yltämisessä pointtinsa siis käytännön kannalta.
Miksi se kani pitää murhata yöllä joku juoni meneillään vai. Se on nyljettävä kiutenkin.
Ja mikä vika perunassa/bataatissa, ethän sinä niitä niin paljoa kerralla syö, eli kait sinäkin kulutat energiaa? Tosin vilahti nuo hienot perustelusi yli vähäisen "reaktiotietämyksen"
(mikä tekee ja mitä ja minkä kanssa)
Minä pääsääntöisesti käytän ravintoa. - HTZA
kawe kirjoitti:
että olet "hurahtanut" vegaani.
On tuossa hellan reunalle yltämisessä pointtinsa siis käytännön kannalta.
Miksi se kani pitää murhata yöllä joku juoni meneillään vai. Se on nyljettävä kiutenkin.
Ja mikä vika perunassa/bataatissa, ethän sinä niitä niin paljoa kerralla syö, eli kait sinäkin kulutat energiaa? Tosin vilahti nuo hienot perustelusi yli vähäisen "reaktiotietämyksen"
(mikä tekee ja mitä ja minkä kanssa)
Minä pääsääntöisesti käytän ravintoa.ovat, keitettyinä varsinkin, Hiilihydraattipommi.
Rasvassa laitetut perunat, ranskalaiset, ovat tappavaa kamaa.
Täynnä "Transrasvoja".
Ja kun rasva ja hiilihydraatti lilluvat mahassa, ottaa maksa ensin ne Hiilihydraatit käyttöön ja laittaa rasvan varastoon, naisille pyllyyn ja lantiolle, samalla se siirtää rasvat pois rinnoista, miehille mahan kohdalle.
Kanit. Stadi on päättänyt siirtyä syksyllä haulikon käyttöön, nyt niitä on metsästetty jousilla, yö- ilta-aikaan.
Koska silloin ovat "siirtolapuutarhaihmiset" poissa palstoiltaan, palstoilta jossa kanit tappavat "Rhododrendroneita".
Joten mahdollisuus osua ihmiseen pienee riittävästi. Jos siellä on sitten joku "rakas, itäinen, naapurimme" varkaissa, niin joutaa sen ampua vahingossakin. - kawe
HTZA kirjoitti:
ovat, keitettyinä varsinkin, Hiilihydraattipommi.
Rasvassa laitetut perunat, ranskalaiset, ovat tappavaa kamaa.
Täynnä "Transrasvoja".
Ja kun rasva ja hiilihydraatti lilluvat mahassa, ottaa maksa ensin ne Hiilihydraatit käyttöön ja laittaa rasvan varastoon, naisille pyllyyn ja lantiolle, samalla se siirtää rasvat pois rinnoista, miehille mahan kohdalle.
Kanit. Stadi on päättänyt siirtyä syksyllä haulikon käyttöön, nyt niitä on metsästetty jousilla, yö- ilta-aikaan.
Koska silloin ovat "siirtolapuutarhaihmiset" poissa palstoiltaan, palstoilta jossa kanit tappavat "Rhododrendroneita".
Joten mahdollisuus osua ihmiseen pienee riittävästi. Jos siellä on sitten joku "rakas, itäinen, naapurimme" varkaissa, niin joutaa sen ampua vahingossakin.tyhjentävästä, mutta tiedossa olevasta, selityksestä.Aiheellista pelottelua valtaosalle.
En syö roskaruokaa juurikaan.
Oikeastaanko kaneja on niin paljon.
Myrkkyjä ei kaiketi voi käyttää menevät väärin kuitenkin.
Venäläiset, no ehkä.......
Huomiseen ja Wapun alkua...........
Ihan mukava chat. kiitos - HTZA
kawe kirjoitti:
tyhjentävästä, mutta tiedossa olevasta, selityksestä.Aiheellista pelottelua valtaosalle.
En syö roskaruokaa juurikaan.
Oikeastaanko kaneja on niin paljon.
Myrkkyjä ei kaiketi voi käyttää menevät väärin kuitenkin.
Venäläiset, no ehkä.......
Huomiseen ja Wapun alkua...........
Ihan mukava chat. kiitosKaniongelma ja suunniteltu ratkaisu löytyy päivän lehdistä.
Anteeksi turha palstantäyttö tiedossa olevasta rasva-ongelmasta.
Toivotaan kuitenkin että lukijana olisi ollut mukana joku ihan tietämätön. Ja että se antoi hänelle uutta toivoa.
Vappu ja Venäläiset ovat sitten asennekysymyksiä!!!! - HTZA
HTZA kirjoitti:
Kaniongelma ja suunniteltu ratkaisu löytyy päivän lehdistä.
Anteeksi turha palstantäyttö tiedossa olevasta rasva-ongelmasta.
Toivotaan kuitenkin että lukijana olisi ollut mukana joku ihan tietämätön. Ja että se antoi hänelle uutta toivoa.
Vappu ja Venäläiset ovat sitten asennekysymyksiä!!!!kiva tsät kyllä, mutta ihmettelin, koko ajan, missä muut keskustelijat ovat?
Ehkäpä he tiesivät jo ennalta, kaiken.
- Peer G.
"Neuvos" tuli valtuuston kokouksesta kotiin.
Emäntä kyselemään kuulumisia:
- Mitä siellä päätettiin ?
Neuvos tähän vastaamaan:
- En mä tierä,
mutta vastahan mä panin ! - .. se jonka ..
..ajatusmaailma on väittelyn loputtua muuttunut eniten.
http://nakokulma.net/index.php- kawe
hieno ilmaus ja oikeastaan perustavaa laatua oleva...........
Täytyy olla "varaa" antaa tilaa uudelle.
- kawe
tarkoitat tuolla "Vappu ja venäläiset"?
Kyllähän siinä olisi kestämistä jos "he" säntäisivät huomiseen Wappumatineaan, johon menen. Vodkapullojen ja suolakurkkujen kanssa tanssimaan ripaskaa Kalinkan tahtiin. Ei paljon "Leivoset ilmassa leikkiä löis"
ELI juhlintatraditiomme poikkennevat toisistaan tai ainakin on vivahde-eroja, taitaa poiketa taas aiheesta.
Maailmaa parannettiin ja tähän on tultu.....
Oikein ihmettelit siis missä.......
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.782678- 651062
Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.199881Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa84852- 34840
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau4835Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti39829- 52816
- 43795
- 41778