Mulla tämmöinen yhdistelmä hankittuna. Vasta opettelen manuaalisäätöjä ymmärtämään tuon FZ50:n kanssa.
Mutta oikeastaan nyt kyselisinkin, onko kukaan hankkinut kameraan tuota Raynox DCR-250 macroa? Minä en nimittäin saa tarkentumaan kuvia ollenkaan tuon Raynoxin kanssa, enkä tajua mikä on vikana?!? Olen kokeillut erilaisilla asetuksilla ja jalustan kanssa ja vaikka miten, kuvat on pelkkää usvaa!
Lumix FZ-50 JA Raynox DCR-250
Miksei toimi?
2
950
Vastaukset
- valikossa
on paikka jossa sä ilmoitat kameralle mitä tele-jatketta olet ruuvannut siihen putken eteen
eiköhän se sitten ala workkimaan - Nikon D200
Kirjoittelin pienen vastauksen kokemuksistani FZ50:llä macrokuvauksessa järjestelmiin josta kysymyksesi ensin löysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309