joo mitäs tuo nyt tarkottaa? en pysty soittaa enkä vastaan ottaa puheluita. kun yrittää soittaa jollekkin lukee: ei yhteyttä verkkoon ja sim kortin rekisteröiminen epäonnistui? :OO
olen kokeillut ottaa kortin pois ja laittaa takaisin mut ei auta.
sim kortin rekisteröinti epäonnistui?
voi hitto jo nyt
2
2163
Vastaukset
- jenczu
näyttää siltä että liittymäsi on kiinni, syystä tai toisesta.
- on suljettu
Tiedät itse varmaan oletko laskusi maksanut joten en puhu siitä enempää. Elisa on viimeaikoina sulkenut joitakin liittymiä vahingossa vaikkei mitään syytä ole ollut. Eräs ystäväni koki saman, hänellä oli puhelin kiinni 2 päivää ja hänen oli pakko avata soneralta uusi (soneran saa kuulemma miltei heti auki) koska hän on lakimies ja kaikki tärkeät puhelut ja jäivät soittamatta. Puhumattakaan niistä puheluista jotka eivät tulleet perille-Elisan virheen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337